کد خبر 1088377
تاریخ انتشار: ۷ تیر ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۵

آیا شما هم مهارت خاصی دارید و میخواهید از آموزش آن به دیگران کسب درآمد کنید اما هزینه های بالای اجاره کلاس برای شما سنگین است؟ آیا شما هم تمایل دارید که کلاسی به وسعت ایران یا حتی جهان داشته باشید؟ آیا میخواهید در زمان خود صرفه جویی کنید و به جای برگزای چند سانس کلاس، همه افراد را یک جا جمع کرده  و در یک سانس کلاس برگزار کنید؟

پیشنهاد ما به شما تماس با مشاوران سایت آنلاین آموزان و یا رزرو کلاس آنلاین از این سایت است.

آنلاین آموزان به منظور حمایت فضای آموزشی کشور به تمامی مدرسین،آموزشگاه ها و موسسات آموزشی در ایامی که کرونا باعث اختلال در روند آموزشی کشور شده 3 روز رایگان بستر وبینار و کلاس آنلاین تعداد ساعت نامحدود ارائه میدهد.

امکانات فوق العاده، تعرفه های مناسب و امکان راه اندازی سیستم آموزش آنلاین در سایت شما از ویژگی های منحصر به فرد سایت آنلاین آموزان است.

در عین حال در این سایت می توانید آموزش های کافی برای راه اندازی کلاس و ورود به کلاسهای آنلاین را مشاهده کنید.

پیشنهاد می کنیم همین حالا به این سایت مراجعه کنید و از برگزاری کلاس با امکانات جالب و بدون هیچ محدودیتی لذت ببرید.

با توجه به گسترش استفاده از اینترنت، پای این فناوری به عرصه ی آموزش هم باز شده و افراد زیادی از طریق آموزش مجازی با یک گوشی هوشمند یا لپت اپ به راحتی می توانند از مزایای این آموزش ها استفاده کنند.

در عین حال تمایل علم آموزان به شرکت در کلاس های آنلاین بیش از پیش است.

١ . بررسی مزایا و معایب کلاس های آنلاین

اگر دقیقا نمی دانید برگزاری کلاس های آنلاین چگونه به شما کمک می کند، ادامه این مقاله را مطالعه کنید:

عدم نیاز به فضای آموزشی خاص، بالا رفتن بهره گیری از زمان کلاس

کلاس های آنلاین نیاز به مکان خاصی برای آموزش ندارند از منزل یا هرکجا که به اینترنت دسترسی دارید میتوانید به صورت آنلاین تدریس کنید. در کلاس های آنلاین زمان بیشتری برای تدریس و بیان  مطالب خواهید داشت چرا که زمان استاد برای رفت و آمد هدر نمی رود.

عدالت آموزشی

 با استفاده از این کلاس ها می توانید در هر زمان و مکانی از امکانات آموزشی کلاس استفاده کنید. شاید بهترین خبری که بتوان در رابطه با این کلاس ها اعلام کرد، این است که فرقی نمی کند شما در شهر زندگی می کنید یا روستا، در مرکز استان هستید یا شهرستانی کوچک و دور افتاده، با استفاده از یک اینترنت با سرعت معمولی، می توانید در هر کلاسی از هر جای دنیا، شرکت کنید.

پرداخت هزینه کمتر

 همچنین  هزینه ی کم تری نسبت به سایر روش های تدریس حضوری در این دوره ها دریافت می شود چرا که هزینه های جانبی مدرسان نیز در این روش کمتر است.

نیازی نیست از خانه بیرون بیایید

 مشکل مسافت و دوری در این کلاس ها بر طرف می شود و علم آموزان تمایل بیشتری برای شرکت در این کلاس ها دارند.

کاهش ترافیک شهری و آلودگی هوا

با استفاده از کلاس های مجازی رفت و آمد و شلوغی در شهر کاهش پیدا می کند که نتایج مثبت زیادی در پی آن پیش می آید. اگر شهر خود را دوست دارید و هوای پاک میخواهید با ما آنلاین شوید.

ضبط کلاس برای همیشه

یکی دیگر از مزایای این کلاس ها این است که می توان کلاس را ضبط کرد و در مواقع لازم از فیلم ضبط شده استفاده کرد, افرادی که شاغل هستند به خوبی از این مزیت آگاه هستند چرا که امکان نگهداری راحت تری برای مطالب آموخته شده به صورت فیلم وجود دارد .

 برقراری ارتباط مستقیم با استاد

با استفاده از برنامه های مناسب مانند اسکای روم و ادوبی کانکت این امکان وجود دارد تا کاملا تعاملی با استاد در ارتباط باشید و هر سوالی دارید از استاد مربوطه بپرسید .

مصرف اینترنت پایین

مصرف اینترنت در این روش ( برعکس آنچه که تصور میشود) بسیار پایین است. در عین حال به دلیل حضور در یک سایت داخلی، تعرفه مصرف اینترنت شما به صورت داخلی حساب می شود که بسیار ناچیز است. تازه، هزینه مصرف اینترنت کجا و هزینه های رفت و آمد و دردسر ترافیک و ... کجا.

دسته بندی زیر مجموعه ها در سایت آنلاین آموزان

سایت آنلاین آموزان برای علم آموزان و هنر آموزانی که قصد دارند از زمان خود بهترین استفاده را بکنند، بهترین گزینه می باشد. این سایت با دسته بندی انواع کلاس های مختلف در صفحه اصلی خود، این امکان را فراهم نموده است تا به راحتی بتوانید کلاس مورد نیاز یا زمینه مورد علاقه خود را پیدا کنید.

٢ . تعرفه ی آنلاین

در سایت آنلاین آموزان این امکان برای کسانی که کلاس های آنلاین برگزار می کنند فراهم شده که بتوانند در محیطی امن کار خود را گسترش دهند. طبیعی است که بر اساس امکاناتی که این سایت برای مدرسان فراهم می کند, هزینه ای را دریافت می کند .

تعرفه ی این کار به دو صورت محسابه می گردد، یکی تعرفه ی کوتاه مدت و دیگری تعرفه ی بلند مدت.

در تعرفه ی کوتاه مدت که به صورت ساعتی و نفر-ساعتی و یک دوره یک ماهه است و برای هر  سرویسی که ارائه می شود تعرفه ای تعیین شده است . که شما میتوانید هرکدام را که به نفع و سود شماست اتخاب کنید.

 پیشنهاد فوق العاده سایت آنلاین آموزان در بخش محدود که شما میتوانید هرکدام را که به نفع و سود شماست اتخاب کنید:

3 روز رایگان تعداد ساعت نا محدود

نفرساعتی: 1500تومان به ازای هرنفر ساعت حاضر در کلاس

وبینار : 12 هزار تومان برای 100 نفر در یک ساعت

تجاری (یک دوره یک ماهه): 89 هزار تومان برای یک ماه یا پنجاه ساعت و 100نفر،

تعرفه نامحدود, برای کسانی مثل مدارس، دانشگاهها و آموزشگاهها که قصد دارند از امکانات سایت به صورت بلند مدت و تعداد کلاس زیاد استفاده کنند بهتر است از تعرفه ی نامحدود استفاده کنند. در تعرفه ی نامحدود کلاس ها و ساعت و تعداد نفرات به صورت نامحدود است و تعرفه با تغییر ساعت کلاس و تعداد کلاس تغییری نمی کند. و تنها محدودیت، تعداد افراد همزمان حاضر در کلاس است. تعرفه های نامحدود آنلاین آموزان بسیار مناسب است و قابل توجه شما خواهد بود. لذا پیشنهاد میکنم حتما تعرفه های آنلاین آموزان را ببینید.

تعرفه های سایت مارا از این لینک ملاحظه کنید:
تعرفه وبینار و کلاس آنلاین

٣ . برای استفاده از امکانات آموزش مجازی آنلاین به چه مواردی باید دقت کرد ؟

سایت باید دارای یک سیستم قوی مدیریت آموزشی یا LMS باشد و یک پرونده آموزشی و سیستم فروش دوره تکمیل کننده آن باشد. همچنین باید پشتیبانی دائم و رایگان در اختیار کاربران قرار بگیرد تا با خاطری آسوده فعالیت خود را شروع کنند .

امکان استفاده از آزمون های آنلاین با کمترین هزینه در سایت وجود داشته باشد .

سرویس بکاپ برای زمانی که مشکلات فنی پیش می آید از ضروریات سایت است, که باید در اختیار کاربران قرار بگیرد.

خوشبختانه سایت آنلاین آموزان با ارائه تمام خدمات فوق توانسته است یکی از بهترین ها در زمینه ارائه کلاس آنلاین باشد.

**این محتوا تبلیغاتی است**

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس