کد خبر 1084946
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۲
واکنش ساری بعد از شکست برابر ناپولی در فینال

سرمربی یوونتوس بعد از شکست برابر ناپولی در فینال جام حذفی اعتراف کرد که تیمش عملکرد خوبی از خود نشان نداد.

به گزارش مشرق، به نقل از رای اسپورت، یوونتوس در فینال جام حذفی ایتالیا برابر ناپولی در ضربات پنالتی تن به شکست داد تا نتواند جام قهرمانی را بالای سر برد.

مائوریتسیو ساری در نشست خبری بعد از بازی گفت: همه بازیکنان و هواداران و باشگاه یوونتوس از این شکست ناراحت هستند و احساس تلخی دارند اما در این شرایط نمی‌توانیم کاری انجام دهیم. انگیزه و جنگندگی لازم را در بازی نداشتیم و همین باعث شد که نتوانیم بازی خوبی را ارائه دهیم.

بیشتر بخوانید:

ناپولی با شکست یوونتوس قهرمان جام حذفی شد

او ادامه داد: نبود چند بازیکن روی عملکرد ما تاثیر گذاشت و مجبور شدیم که تغییراتی را در ترکیب اصلی انجام دهیم. از نظر بدنی در وضعیت خوبی نبودیم و توپ را به خوبی به گردش درنیاوردیم. در طول ۹۰ دقیقه با تمرکز بازی کردیم اما این نمایش برای پیروزی کافی نبود. برای پیروز شدن باید تلاش بیشتری از خود نشان داد.

یوونتوس در دو دیدار برابر میلان و ناپولی نتوانسته به گل برسد. ساری درباره ناکامی تیمش در گلزنی گفت: گل نزدن در فوتبال عادی است اما برای یوونتوس عجیب و منحصر به فرد است. این نشان می‌دهد که یووه بعد از تعطیلات برندگی لازم را ندارد. رونالدو، دیبالا و کاستا هنور در شرایط بازی نیستند و ۱۰۰ درصد آماده نشده اند البته در شرایط کنونی و با توجه به تعطیلات زیاد، طبیعی است.

او در پایان گفت: بعد از بازی با بازیکنان صحبت نکردم. مانند همه آنها عصبی و ناراحت بودم. در چنین لحظاتی بهتر است که سکوت کرد. بعدا به صراحت با آنها صحبت می کنم.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس