کد خبر 1083852
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۴
زیدان: گل نزدن مهاجمان مرا نگران نمی‌کند/ در بازی‌های بعدی به بیل نیاز داریم

زین‌الدین زیدان از عملکرد شاگردانش در جدال با ایبار در هفته بیست و هشتم رقابت‌های لالیگا ابراز رضایت کرد.

به گزارش مشرق، زین‌الدین زیدان پس از برتری 3 بر یک تیمش مقابل ایبار در هفته بیست و هشتم رقابت‌های لیگ دسته اول اسپانیا (لالیگا) بازی خوب شاگردان خود را مورد تحسین قرار داد.  سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید اظهار داشت:  این یک نمایش کاملا متفاوت نسبت به گذشته است اما باید عادت کنیم. در نیمه دوم به زحمت افتادیم و نمی‌دانم  مشکل ما فیزیکی بود یا اینکه صرفا در تمام‌کنندگی خوب کار نکردیم. نیمه اول اما خوب و کوبنده ظاهر شدیم و در نهایت به 3 امتیاز ارزشمند رسیدیم. حالا 10 بازی دیگر پیش رو داریم و باید همه را ببریم.

بیشتر بخوانید:

رئال هم در پسا کرونا راه بارسلونا را رفت

زیدان ادامه داد: نیمه اول با شایستگی به 3  گل رسیدیم. همه عالی کار کردند اما در  نیمه دوم کمی بازی را آسان گرفتیم. همه  تعویض‌ها ضروری بود.  راموس بود کمی احساس مصدومیت می‌کرد. ازار هم مدت‌ها  دور از بازی بود. با این حال معتقدم تعویض‌ها  روند بازی ما را دچار افت نکرد.  تمام بازیکنان رئال قهرمان و به خوبی با شرایط جدید آگاه هستند. باید با همین شرایط تا پایان بجنگیم و پیروز شویم.

او در ادامه تصریح کرد: اگر ازار  تمام 90 دقیقه را بازی می‌کرد، شاید نمی‌توانست در یک فرم ثابت ظاهر شود اما  در همان مدتی که در میدان بود، کارش را خوب انجام داد. یک ضربه بد هم خورد اما مشکلی ایجاد نشد. فوتبال همین است و در بین 2  نیمه گفت مشکلی ندارد. هر بازیکنی که از مصدومیت برمی‌گردد، کمی ترس و استرس دارد و این طبیعی است.

زیزو ادامه داد: رودریگو  بازیکن رئال است و در نهایت انتخاب ترکیب با من  خواهد بود. استفاده از او یک تصمیم فنی از جانب من بود. آسنسیو رفته رفته بهتر خواهد شد. هنوز بازی‌های زیادی پیش رو داریم و باید مهیای این رقابت‌ها  شود. روی مارکو حساب کرده‌ام. بیل  هم مثل دیگر بازیکنان برای من مهم است و در واقع روی همه حساب می‌کنم. به او هم در بازی‌های بعدی  نیاز پیدا خواهم کرد.

زیدان در پایان افزود: تیم بسیار خوبی در اختیار دارم و همه بازیکنان مورد اطمینان من هستند. در هر صورت بازی‌ها  فشرده هستند اما  در هر مسابقه 5 تعویض می‌توان  انجام داد که تصمیم خوبی بود. حالا باید استراحت کرده و به بازی بعدی فکر کنیم.عدم گلزنی مهاجمان  نگرانم نمی‌کند. بازیکنانی در خط حمله داریم که تفاوت‌ها  را رقم می‌زنند. ازار می‌توانست  به جای پاس به راموس خودش گلزنی کند اما فداکاری کرد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس