برانکو عاشق پرسپولیس بود، اما جواب بدی به این عشق دادند

مربی اسبق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اصلاً دوست نداشتیم کار به اینجا بکشد، ولی مدیران باشگاه چنین احساسی نداشتند و عملکرد آن‌ها ما را مجبور به شکایت کرد.

به گزارش مشرق، پرسپولیس در ۳ فصل از مربیانی سود برد که برای باشگاه بهترین امکانات و افتخارات را فراهم ساختند. برانکو ایوانکوویچ بدون شک نامی نیست که به این سادگی از یادها برود، اما در کنار برانکو یاران وفاداری بودند که در موفقیت پرسپولیس رد پای‌شان دیده می‌شود. یکی از این افراد «ایگور پانادیچ» است. رفیق و هموطن برانکو که حالا به‌عنوان مربی دروازه‌بان‌های تیم ملی فوتبال عمان فعالیت می‌کند. این مربی در تمام مدت حضورش در پرسپولیس همراه برانکو بود و مثل یک برادر او را همراهی می‌کرد.
حالا که کار به شکایت به فیفا کشیده، او هم از باشگاه پرسپولیس طلبکار است و فکر می‌کند این طلب باید از طریق فیفا به دستش برسد و برای آن‌ها نقد شود. در همین رابطه با ایگور برای دقایقی صحبت کردیم که می‌خوانید:

گفته می‌شود مدیران باشگاه پرسپولیس از شما به دادگاه CAS شکایت کرده‌اند. چه نظری در این مورد دارید؟
ما نمی‌دانیم در باشگاه پرسپولیس چه می‌گذرد، چون مدت هاست از این باشگاه جدا شده‌ایم و فکر می‌کنم حدود یک سالی می‌شود که حتی از ایران هم خارج شدم و دیگر به تهران سفر نکردم. اصلاً نمی‌دانیم برنامه آن‌ها برای ورود به این پرونده چیست.

اما در این مدت اتفاقات زیادی برای باشگاه پرسپولیس رخ داد!
بله از این موضوع خبر دارم که تعدادی از مدیران این باشگاه تغییر کردند ولی هنوز طلب ما پرداخت نشده. این در حالی است که قبل از ترک تهران هم حدود یک سالی بود که هیچ پولی دریافت نمی‌کردیم غیر از پاداش‌ها و آپشن‌های قراردادمان. این وضعیت نه تنها برای ما بلکه برای هر مربی حرفه‌ای دیگری غیرقابل تحمل به حساب می‌آید. به همین علت است که حق اعتراض داریم، اما نمی‌دانم باشگاه پرسپولیس چطور پرونده را به دادگاه دیگری کشانده است.

فکر می‌کنید در این پرونده، کدام طرف پیروز شود؟
من معتقدم با توجه به اسناد و مدارکی که وجود دارد بدون تردید ما برنده این پرونده خواهیم بود زیرا باشگاه پرسپولیس عملاً حدود یک سال و نیم است که پولی به ما پرداخت نکرده است. در این مدت ما قصد مذاکره و توافق با آن‌ها را داشتیم ولی باز هم این اتفاق رخ نداد، چون هیچ شرطی را نپذیرفتند و در نهایت، کار به اینجا کشید. حالا ما هم امیدواریم در دادگاه CAS بتوانیم حق‌مان را بگیریم همان‌طور که کمیته انضباطی و استیناف فدراسیون جهانی فوتبال آن را تأیید کردند.

طلب شما از باشگاه پرسپولیس دقیقاً چقدر است؟
اصلاً این موضوع اهمیت ندارد و شاید حرفه‌ای هم نباشد که یک مربی، رقم طلبش از یک باشگاه را در رسانه‌ها عنوان کند. فقط بدانید ما هم از باشگاه پرسپولیس طلبکاریم و باید به حق‌مان برسیم. مدت‌ها به خاطر حضور در کنار پرسپولیس از خانواده دور بودیم و کارنامه‌مان کاملاً روشن است. بعید می‌دانم هواداران افتخارات ما را به این زودی فراموش کنند، چون می‌دانند چقدر کار می‌کردیم و چه اتفاقاتی را رقم زدیم. چه تفاوتی دارد من ۵ هزار دلار از پرسپولیس طلبکار باشم یا ۵۰۰ هزار دلار؛ این مهم است که یک سال و نیم است هیچ پولی به ما نداده‌اند و این کار، حرفه‌ای به نظر نمی‌رسد.

این امکان وجود دارد که روزی دوباره به پرسپولیس برگردید؟
بگذارید این‌طور به موضوع نگاه کنیم که ما مربی هستیم و هر امکانی در زندگی حرفه‌ای ما وجود دارد ولی با شرایطی که فعلاً می‌بینیم نمی‌دانم چه اتفاقی قرار است رخ بدهد. فقط این را باز هم تأکید می‌کنم که برانکو و ما، عاشق پرسپولیس بودیم، اما جواب بدی به این عشق دادند.

این گلایه‌هایی که مطرح می‌کنید، اتفاقاً توسط بازیکنان پرسپولیس هم شنیده شده و انگار آن‌ها هم دلتنگ شما هستند. با هر کدام از آن‌ها صحبت می‌کنیم، همین حرف‌ها را می‌زنند!
بله آن‌ها لطف دارند. همان‌طور که گفتم کارنامه ما کاملاً روشن است و همه می‌دانند چه فعالیتی داشتیم. کار کردن در کنار آن تیم با آن بازیکنان و هواداران، برای همه خوشایند بود ولی پایان خوبی برای ما رقم نخورد و در نهایت می‌بینید کار به شکایت در فیفا کشیده است. حالا همه منتظر رأی دادگاه حکمیت ورزش هستیم. با این حال امیدوارم هواداران پرسپولیس همیشه شاد باشند و اتفاق بدی برای این باشگاه رخ ندهد، چون خاطرات بزرگی در این باشگاه داشتیم و اصلاً دوست نداشتیم کار به اینجا بکشد ولی مدیران باشگاه چنین احساسی نداشتند و عملکرد آن‌ها ما را مجبور به شکایت کرد.
منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس