کد خبر 1080817
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۹
گل‌محمدی: دوست نداشتم بیرانوند برود ولی خودش می‌خواست لژیونر شود

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: من دوست ندارم بازیکنی جدا شود و حتی دوست نداشتم بیرانوند هم برود؛می‌خواستم که او فصل بعد هم با ما باشد ولی تصمیمش این بود که لژیونر شود و من هم برایش آرزوی موفقیت می‌کن

به گزارش مشرق، تیم فوتبال پرسپولیس این روزها تمرینات خود را زیر نظر یحیی گل‌محمدی پشت سر می‌گذارد و برای ادامه رقابت‌های لیگ برتر مهیا می‌شود. سرخپوشان تهرانی به تازگی در دیداری دوستانه مقابل سایپا به تساوی بدون گل رسیدند و باید دید در ۹ هفته باقیمانده لیگ چه نمایشی خواهند داشت. در همین رابطه یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم پرطرفدار تهرانی درباره آخرین وضعیت تیمش با ایرنا صحبت کرد که در ادامه متن این گفت‌وگو را می‌خوانید.

در حالی که حدود ۲ هفته است تمرینات پرسپولیس شروع شده اما خبری از بشار و اوساگونا نیست و گویا مسائل مالی هم در این بین دخیل بوده است. این به تیم شما ضربه نمی‌زند؟

در شان پرسپولیس نیست که بازیکنش بخاطر مسائل مالی به تمرینات نیاید. من از باشگاه خواسته‌ام که هرچه زودتر شرایط را برای بازگشت بشار و اوساگونا فراهم کنند و اگر این بازیکنان مطالبات مالی دارند آن را برطرف کنند تا زودتر به تمرینات بیایند و کار ما هم بدون مشکل انجام شود. اگر دیر برگردند هم از سایر بازیکنان و برنامه ما عقب هستند و طول می‌کشد تا با تیم هماهنگ شوند.

بیشتر بخوانید:

لیست خرید یحیی با «مداد» نوشته شده است!

به پایان فصل نزدیک می‌شویم و شایعات نقل و انتقالاتی قوت گرفته است. در این برهه زمانی اگر پیشنهاد خارجی برای بازیکنی از تیم شما برسد واکنش‌تان چه خواهد بود؟

 من که قطعا مخالفت می‌کنم. اگر پیشنهاد خوبی به یک بازیکن برسد که هم به لحاظ مالی و هم فوتبالی برای آینده‌اش خوب باشد انتخاب با خودش است که برود یا بماند. من و باشگاه هم نمی‌توانیم مانع شویم چرا که با توجه به بندهایی که در قرارداد دارند می‌توانند به تیم جدیدشان بروند. ولی من دوست ندارم بازیکنی جدا شود و حتی دوست نداشتم بیرانوند هم برود. دوست داشتم که او فصل بعد هم با ما باشد ولی تصمیمش این بود که لژیونر شود و من هم برایش آرزوی موفقیت می‌کنم. شخصا دوست دارم که بازیکنان پیشرفت کنند ولی از طرفی هم دوست نداریم شاکله تیم به هم بخورد. در هر صورت همه اینها را باید کنار هم بگذاریم و بتوانیم تیم خوبی را برای فصل بعد ببندیم.

شما خودتان برای فصل بعد لیست ورودی و خروجی به باشگاه داده‌اید؟

پیش از این هم گفته بودم که باشگاه از من لیست خواسته بود ولی من گفتم که الان اصلا زمان این کار نیست. در آینده و بعد از پایان بازی‌ها فرصت داریم که تیم را ببندیم. الان بازی‌های لیگ در پیش است و اگر قرار باشد تمرکزم روی جذب بازیکن برود، لیگ امسال را از دست می‌دهیم. تمام تلاشمان این است که امسال در لیگ و همینطور آسیا نتایج خوبی بگیریم. بازی‌های مهم و نفس‌گیری در پیش داریم و به همین خاطر نگران نیامدن بازیکنان خارجی و مصدومیت و محرومیت‌ها هستم.

گمانه‌زنی‌هایی درباره زمان شروع مجدد مسابقات لیگ قهرمانان آسیا مطرح شده است. نظر شما در این باره چیست؟

 اگر این تاریخی که من شنیده‌ام درست باشد به نظرم زمان خیلی بدی است و به ضرر فوتبال ما و تیم‌های ایرانی خواهد بود. به این خاطر که بعد از اینکه لیگ و جام حذفی ما تمام شود، سه هفته باید تمرین کنیم تا در مسابقات آسیایی حاضر شویم. در این سه هفته باید تیم جدید برای فصل بعد بسته شود، تمرینات و بازی‌های تدارکاتی هم انجام شود در صورتی که این کارها در فاصله زمانی کم امکان‌پذیر نیست. امیدوارم این تاریخ حقیقت نداشته باشد. به نظر من فدراسیون باید نظر خود را به AFC اعلام و درباره این تاریخ اعتراض کند و طوری نشود که همه چیز به ضرر تیم‌های ایرانی شود. چون هم نقل و انتقالات را از دست می‌دهیم و هم مجبوریم با چند روز تمرین وارد بازی‌های آسیایی شویم. این تقویم ضربه بزرگی به فوتبال باشگاهی و همینطور تیم ملی ما خواهد زد و امیدوارم این تاریخ عوض شود.

خود شما دوست دارید این مسابقات در چه زمانی به انجام برسد؟

 به نظر من این بازی‌ها زودتر و در مردادماه انجام شود خیلی بهتر است. ما بلافاصله بعد از لیگ و جام حذفی می‌توانیم با آمادگی بالاتری در آسیا به میدان برویم.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس