کد خبر 1080411
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۶
علت آتش سوزی های اخیر فرودگاه امام چیست؟

مدیرعامل فرودگاه امام خمینی (ره) مدیران کل حراست و ایمنی این فرودگاه را مسئول بررسی علل آتش سوزی های اخیر تعیین کرد.

به گزارش مشرق به نقل از شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)، محمد مهدی کربلایی در جلسه فوق العاده با موضوع بررسی علل وقوع و راهکارهای پیشگیری و مقابله با حوادث آتش سوزی‌های اخیر در شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) با اشاره اهمیت شهر فرودگاهی در صنعت حمل و نقل کشور و لزوم پیشگیری و آمادگی برای مقابله با هرگونه حادثه احتمالی در این مجموعه، اقداماتی را به صورت ضرب العجل در دستور کار مدیران شهر فرودگاهی قرار داد.

بیشتر بخوانید:

در همین راستا کارگروه ویژه ای با حضور عوامل فنی و کارشناسان پلیس فرودگاه، معاونت بهره برداری فرودگاهی، معاونت توسعه زیرساخت، دفتر ایمنی و تضمین کیفیت، دفتر برنامه ریزی و ساماندهی امور شهری و اداره کل حراست برای بررسی علل وقوع آتش سوزی اراضی در شهر فرودگاهی شکل می‌گیرد تا اقدامات لازم برای پیشگیری و مقابله با این حوادث را انجام دهند.

کربلایی اضافه کرد از آغاز سال جاری تا کنون چندین مورد آتش سوزی در اراضی و محوطه‌های شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) گزارش شده که با اقدامات سریع و به موقع عوامل اداره عملیات ایمنی زمینی فرودگاه به سرعت مهار شده‌اند.

مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) بیان داشت: بر اساس بررسی‌های صورت گرفته به زودی ایستگاه آتش نشانی شهری در کنار آتش نشانی فرودگاهی که هم اکنون در این مجموعه فعال است ایجاد خواهد شد و به جدیدترین تجهیزات و خودروهای اطفای حریق مجهز می‌شود تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن با هرگونه آتش سوزی در مجموعه مقابله کند.

گفتنی است در جلسه امروز سرهنگ کشمیری فرمانده پلیس فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره)، محمدرضا کریمیان عضو هیئت مدیره و معاون امور فرودگاهی، سجاد کمالی پور عضو هیئت مدیره و معاون سرمایه گذاری و امور اقتصادی، عبدالحمید دلاوری مدیرکل حوزه مدیرعامل و امور بین الملل و مجتبی شمس نژاد مدیرکل ایمنی و تضمین کیفیت و جمعی از مدیران شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) در این مجموعه حضور داشتند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۷
    1 11
    جواب تو دهنی سخت اسراییل در حمله سایبری
  • IR ۱۶:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۷
    9 0
    قطعا خرابکاری هست از ابندا سال تا الان در بسیاری از جاها اتش سوزی داشتیم.
  • ناظر IR ۲۲:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۷
    3 0
    دوربینها و حراست خوابند ؟
  • IR ۱۰:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
    0 0
    ستاد خبری مردمی محله ای و ساکن بومی بهترین حامی انقلاب اسلامی ایران در طول چهل ویک سال پیشگیری از حوادث عمدی و غیر عمدی بصورت رسانه ای وتابلو های راهنما در سطح شهر و روستا بوده و هستند ... اطلاع رسانی به موقع بهترین یاور و راهنما پلیس و نیروهای امداد و اورژانس و هلال احمر و جنگلبانی در پیشگیری از حوادث و خسارت های احتمالی می گردد ....

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس