کد خبر 1079665
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۴
مسعود

نایب‌رئیس کمیته مسابقات کنفدراسیون فوتبال آسیا مطالبی درباره سرنوشت رقابت‌های باشگاهی و ملی این قاره و همچنین لیگ‌های داخلی کشورها بیان کرد.

به گزارش مشرق، عبدالخالق مسعود فاش کرد که تمامی پیشنهادهای ارائه شده از سوی فدراسیون‌های فوتبال غرب و شرق آسیا که در 2 روز گذشته با برگزاری جلسه‌های ویدئویی جمع‌آوری شدند و پس از ترکیب با یکدیگر در جلسه بعدی کمیته مسابقات کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) مورد بررسی قرار خواهند گرفت.

بیشتر بخوانید:

رای ایران و سایر اعضا به ادامه لیگ قهرمانان

نایب‌رئیس عراقی کمیته مسابقات AFC خاطرنشان کرد: ما در جلسه بعدی این کمیته تمامی پیشنهادهای فدراسیون‌های فوتبال غرب و شرق آسیا را پیش‌روی خود خواهیم داشت و با حضور اعضا تصمیم مناسبی را اتخاذ می‌کنیم. تا قبل از شروع رقابت‌های لیگ قهرمانان شرایط منطقه را از نظر شیوع ویروس کرونا کنترل خواهیم کرد، زیرا امنیت باشگاه‌ها و بازیکنان برای ما در اولویت است.

عبدالخالق مسعود در ادامه افزود: قطعاً تمامی مدارک و اسناد به دست‌آمده در جلسه بعدی کمیته مسابقات کنفدراسیون فوتبال آسیا برای اتخاذ تصمیم نهایی مورد بررسی قرار می‌گیرند. سپس آن را برای بررسی و تصویب نهایی به کمیته اجرایی AFC ارسال خواهیم کرد.

وی درباره سرنوشت لیگ‌های داخلی کشورها گفت: لغو یا ادامه برگزاری این لیگ‌ها در اختیار فدراسیون‌های محلی و دولت‌هاست. آنها باید با توجه به شرایط موجود در کشورشان تصمیم بگیرند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس