کد خبر 1078601
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۲
پرویز هادی

پرویز هادی ملی‌پوش سنگین‌وزن کشتی کشورمان، حضور در المپیک را اولویت خود عنوان کرد و از کناره‌گیری از انتخابات هیئت کشتی آذربایجان شرقی سخن گفت.

به گزارش مشرق، پرویز هادی اظهار داشت: چندین سال است که زحمات زیادی در اردوهای تیم ملی کشیده‌ام و اولویت اول زندگی و کار من حضور در المپیک است.

وی در مورد نامزد شدنش برای تصدی پست ریاست هیئت کشتی استان آذربایجان شرقی گفت: به اصرار جامعه کشتی آذربایجان شرقی این کار را کردم. همان موقع گفتم می‌خواهم در المپیک کشتی بگیرم و پس از المپیک نیز به احتمال زیاد کشتی خواهم گرفت، اما فکر می‌کردم که می‌توانم به‌صورت همزمان این دو کار را انجام دهم. با توجه به نظر کادر فنی که اولویت را برای من حضور در تیم ملی می‌داند و اولویت خودم هم حضور در المپیک است، از حضور در هیئت کشتی استان آذربایجان شرقی انصراف می‌دهم.

بیشتر بخوانید:

عکس/ مجسمه پرویز هادی ساخته شد

دارنده مدال برنز جهان تصریح کرد: انشاء‌الله در آینده در خدمت کشتی آذربایجان شرقی خواهم بود و در حال حاضر نیز عزیزانی هستند که بتوانند کار را جلو ببرند. همیشه تابع نظر کادر فنی و فدراسیون کشتی بوده‌ام و نهایت تلاش خود را خواهم کرد تا به‌عنوان نماینده کشورمان در المپیک پیش رو، حضور پیدا کنم.

منبع: فدراسیون کشتی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس