داس - کراپ‌شده

داسی که نه آلیاژ ایرانی دارد ، نه قالب دست کشاورز ایرانی است و نه اصلادر ایران ساخته شده است بلکه مونتاژه شده است. این داس در شبکه های ماهواره ای تبلیغ می شود.

به گزارش مشرق، محمدحسن ابوحمزه از نویسندگان دفاع مقدس در مطلبی نوشت:

اخیرا داسی با مارک مجعول به نام داس ایرانی در فضای مجازی جولان می دهد. داسی که نه آلیاژ ایرانی دارد ، نه قالب دست کشاورز ایرانی است و نه اصلادر ایران ساخته شده است بلکه مونتاژه شده است. این داس در شبکه های ماهواره ای تبلیغ می شود. آلیاژ این داس از سنگ معادن ایران نیست .اجزا این داس مخلوطی از عناصری است که با فرهنگ ایرانی بیگانه است.این داس محصول روابط مختلط دختر وپسر است. این داس حاصل آزادی رابطه دختر وپسر است. این داس مروج ارتباط آزاد دختر وپسر در فضای مجازی است. این داس مبلغ بی حجابی دختر در مقابل پسر است. این داس مخالف فرهنگ سنتی ایرانی است.

دشمن اصلی این داس مادر بزرگ ها هستند که تابع اخلاق و حرمت و عفت هستند. این داس حاصل فرهنگ فیلم و سریال های خارجی وترکیه ای هستند. این داس به دروغ می گوید بی حجابی نشانه تمدن است. این داس می خواهد پسر ایرانی ،  پسر دهه شصت باغیرت شجاع وطن پرست  رزمنده پاک و صادق و برادر خوب و همسر لایق و پسر همسایه چشم پاک نباشد. این داس می خواهد پسر دهه نود طبل توخالی باشد ، ترسو بزدل فریب خورده باشد تا تقی به توقی بخورد برود پشت مادرش قایم شود نه مقابل مادروخواهرش  از آنها دفاع کند. از نوک این داس برای زیر ابرو برداشتن پسر ها هم استفاده می شود.

کمپانی های خارجی سالها زحمت کشیده اند تا ایرانی ها رافریب بدهند که این داس ، داس واقعی است . اصلا این داس برای کشاورزی ساخته نشده است برعکس این داس را با هنرمندی ساخته و به جای داس ایرانی به برخی مردم ایرانی غالب کرده اند تا گل ها را از گردن ببرد نه علف های هرز و تیغ و جگن را . این داس می خواهد آنقدر گلهای ایرانی را ببرد تا علف های هرز در کوچه وخیابان ایرانی رشد کند و راه عبور مرور صف های جوانان ایرانی برای دفاع از کشور را ببندد و حواس جوانان با غیرت ایرانی را به حاشیه ها پرت کند. این داس تبلیغ می کند دخترها وپسرها شب تا صبح در جشن های شبانه باشند وکسی به آنها اعتراض نکند.

این داس مروج عشق سنگکی است. این داس می خواهد توی صورت پدر  مادرهای باغیرت گارد بگیرد تا از ترس حرف مردم دختران وپسرهای خود را به اسم تمدن پیشرفت توسعه آزادی دمکراسی وجوان گرائی به حال خود رها کنند سپس بیایند جنازه تحویل بگیرند. این داس می خواهد سنبله ای گندم ایرانی به ظاهر پربار انبوه اما پوک باشد.وقتی با ناخن مارک  ساخت ایران را خراشیدم ، مارک (Made in U.S.A‎) درج شده بود ، این بار جنس قلابی را نه به اسم مارک خارجی که به اسم مارک ایرانی به مردم انداخته اخته اند ، گول نخورید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۰۹:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۲
    4 1
    وقتی با ناخن مارک ساخت ایران را خراشیدم ، مارک (Made in U.S.A‎) درج شده بود
  • IR ۰۹:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۲
    14 45
    اووووووووه عجب حالی دارید شما . یدفه تتر کن که آقای اشرفی از آمریکا و اسرائیل پول گرفته تا بیاد رومینا رو بکشه بعد بره اونور شبکه درست کنه و داس تبلیغ کنه . با این همه توهم ازین بهتر نمیشیم. نفوذی های قلعه یا مزرعه حیوانات مشکل اصلی کشوره .
    • IR ۱۸:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۲
      1 0
      مگه جائی از رومینا اسم برده؟ یا آقای اشرفی؟
    • هادی IR ۱۱:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
      0 0
      اوه اوه... سودات زده بالا...داری هذیون میگی!
  • IR ۰۹:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۲
    3 0
    ایران پاک و مقدس است و حرام زادگان را از خود دور می کند، غرق می کند. از بین می برد. خواهید دید.
  • DK ۱۳:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۲
    0 7
    بی کفایتی ها رو گردن آمریکا نندازید .
    • US ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۳
      1 0
      بی کفایتی گردن آمریکا نیست بلکه مقصر اصلی آمریکاست که این شرایط که دختر وپسری خارج از قوانین دین اسلام که دین رسمی کشور ایران است را بوجود آورده است و حاصل سالها هزینه کردن وتصویب بودجه کنگره آمریکا علیه فرهنگ ایران است که جوان ایرانی را تابع فرهنگ غربی کند.خیلی پدرهای مخالف این غیرت می توانند اگر وقتی دخترشان بی خبر و مخفیانه شش شب در خانه پسر دیگری بود به جای داس برایش اسپند دود کند
  • IR ۱۶:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۲
    2 1
    داس دجاله دیگه همون فضای مجازی که همه چی رو 180 درجه وارونه جلوه میده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس