کد خبر 1078416
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۳
آرم سپاه

معاون رییس جمهوری و رییس سازمان حفاظت محیط‌زیست شهادت پاسدار احسان عزیزی در واقعه آتش‌سوزی جنگل‌های منطقه حفاظت شده بوزین و مرخیل در شهرستان پاوه استان کرمانشاه را تسلیت گفت.

به گزارش مشرق، عیسی کلانتری در این پیام تسلیت تصریح کرد: خبر حادثه جانسوز شهادت پاسدار احسان عزیزی از نیروهای جان بر کف تیپ تکاور انصار الرسول در واقعه آتش‌سوزی جنگل‌های منطقه حفاظت شده «بوزین و مرخیل» در شهرستان پاوه استان کرمانشاه موجب اندوه بسیار اینجانب و دوست داران محیط زیست شد.

بیشتر بخوانید:

سپاه خوزستان برای تامین آب غیزانیه پای کار آمد

وی تاکید کرد: بدون شک عروج قهرمانانه و پرافتخار این عزیز درس بزرگی برای انسان های فداکار و مسئولیت پذیر در برابر محیط زیست و میراث طبیعی کشور است، اینجانب به نمایندگی از سوی همکاران پرتلاشم این مصیبت ناگوار را به خانواده داغدار آن مرحوم و همرزمان ایشان در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صمیمانه تسلیت می گویم و از خداوند بزرگ رحمت و رضوان الهی برای او و بازماندگان صبر و اجر مسالت دارم.

طی چند روز اخیر چند فقره آتش سوزی به طور همزمان در دو نقطه از منطقه پارک ملی دز، آتش سوزی در غرب کرخه و خائیز بهبهان، مراتع حفاظت شده منگشت، اراضی کشاورزی در جنگل های دز، جنگل های حاشیه جاده روستای خماط و بیشه زارهای حاشیه رودخانه دز و منطقه حفاظت شده بوزین و مرخیل در شهرستان پاوه استان کرمانشاه رخ داده است.

منبع: خبرآنلاین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۷:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
    8 0
    چرا اینقدر و در این روزها جنگل ها در تمام ایران در حال سوختن هستن ؟؟ به خدا عمدی در کاره !!!
  • IR ۱۸:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
    6 12
    عیسی کلانتری. نهادهای امنیتی باید خیلی مراقب ایشون باشن. فکر می کنم به اندازه کافی ضربه خوردیم.
  • علی خدایی IR ۱۹:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
    2 0
    ضمن تسلیت به برادر عزیزمان این برادران ارزش های ایران عزیز هستند باید در کشور عزیزمان تدابیر لازمه امنیتی را زیاد کنیم چرا که دشمنان با این ترفند ها کار کنند
  • IR ۲۰:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
    2 0
    لطفا شهادت مرزبانان مظلوم دهه هشتادی در مرزهای غربی کشور رو هم پوشش بدین. انتظاری از مدعیان اصلاحات نیست. رسانه های ارزشی چرا سکوت میکنن؟
  • A.H.Ghavidel84 IR ۱۷:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۳
    1 0
    شهادتش مبارک

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس