کد خبر 1077107
تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۱:۰۰
آنتونی استوکس

باشگاه پرسپولیس در ماجرای عدم حضور آنتونی استوکس در تمرینات دچار چالشی جدی شده به طوری که ممکن است با دردسر جدیدی مواجه شود.

به گزارش مشرق، باشگاه پرسپولیس در تعطیلات نیم‌فصل بی‌جهت و با وجود هشدارها با توجه به سابقه آنتونی استوکس اقدام به جذب او کرد و در حال حاضر نیز این باشگاه هیچ اقدام رسمی در مورد عدم حضور این بازیکن حاشیه‌ساز در تمرینات تیمش انجام نداده است.

استوکس در قراردادش با پرسپولیس بندی دارد مبنی بر اینکه چنانچه بیش از ۱۰ جلسه غیبت غیر موجه در تمرینات تیمش داشته باشد، این باشگاه می‌تواند قرارداد را یکطرفه فسخ کند. در حال حاضر با توجه به اینکه استوکس با اجازه مربیان پرسپولیس اردوی این تیم را ترک کرد و در زمان موعد به ایران برنگشت ۶ جلسه در تمرینات و بازی‌های تیمش غیبت غیر موجه داشته چرا که در سایر روزها پرسپولیس تمرینی نداشته است.

بیشتر بخوانید:

عکس/ حرکت عجیب علیرضا بیرانوند در تمرین پرسپولیس

جلسه مهم مدیران استقلال و پرسپولیس با وزیر ورزش

هم اکنون پرسپولیس تمرینات خود را آغاز کرده اما رسما از استوکس نخواسته در تمرینات شرکت کند و این یعنی اینکه غیبت‌های این بازیکن در تمرینات اخیر غیر موجه نیست.

ماجرا آنجایی جالب‌تر می‌شود که ۳،۴ روز دیگر زمان پرداخت قسط دوم قرارداد استوکس از سوی باشگاه پرسپولیس است. چنانچه این باشگاه تا این روز پرداختی به استوکس نداشته باشد آن وقت او این اجازه را پیدا خواهد کرد که قراردادش را یکطرفه فسخ کند از این جهت که پولش را به موقع دریافت نکرده است. نکته مهم اینکه وکیل استوکس برای دریافت حق‌وحقوق موکل خود با باشگاه پرسپولیس نامه‌نگاری انجام داده است.

در واقع اگر نامه حضور او در تمرینات ارسال شود یعنی استوکس بازیکن پرسپولیس است و باید به ایران برگردد و در تمرینات شرکت کند. در این صورت باید پول این بازیکن در چند روز دیگر پرداخت شود و با توجه به مشکلات مالی سرخپوشان چنین امری بعید به نظر می‌رسد. اگر هم نامه‌ای از سوی پرسپولیس داده نشود، به این معنی است که غیبت‌های استوکس  غیرموجه‌ نبوده و او با هماهنگی باشگاه در ایران به سر نمی‌برد. در این صورت هم او می‌تواند در آینده مبلغ قراردادش را دریافت کند.

در حقیقت پرسپولیس در دو راهی سختی قرار گرفته و هیچ بعید نیست به خاطر تعلل مسئولان باشگاه در این زمینه، پرسپولیس در این پرونده از سوی فیفا بازنده و محکوم به پرداخت کل حق و حقوق استوکس  شود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۸
    0 5
    اقایون اسم این پیروزی هست پرسپولیس یک اسم جعلی ...یونانی هست اه درتاریخ دارد یعنی تصرف ایران توسط سلوکیان یونانی تبار
    • مهدی IR ۱۸:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
      1 0
      خفه شو

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس