کد خبر 1075712
تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۸

بهترین نرم افزار حسابداری در واقع وجود خارجی ندارد چون عوامل مختلفی از جمله سلیقه شخصی, نوع استفاده حسابداری در مشاغل مختلف مانند حسابداری فروشگاهی, تولیدی, تعمیرگاهی, رستورانی و غیره در این مورد دخیل هستند. به عنوان مثال شما اگر بهترین نرم افزار حسابداری مالی را برای رستوران مورد استفاده قرار دهید از نظر اپراتور رستوران نرم افزار حسابداری مالی بدترین نرم افزار حسابداری دنیاست. در ادامه با خصوصیات بهترین نرم افزار حسابداری فروشگاهی آشنا خواهید شد.

نداشتن خطاهای محاسباتی

· هیچ نرم افزار حسابداری در دنیا نمی تواند ادعا کند که کاملا بدون خطاست, حتی محصولات بزرگترین شرکت ارائه دهنده نرم افزارهای حسابداری مثل  FreshBooksهم پس از عرضه نرم افزار, صدها بروزرسانی جهت رفع خطاهای احتمالی ارائه می کنند.

· خطاهای ریزی که در حساب های شما خللی وارد نکنند تا ارائه نسخه بعدی قابل چشم پوشی هستند, مهم این است که نرم افزار حسابداری خطاهای محاسباتی نداشته باشد چون ممکن است ضررهای جبران ناپذیری به کسب و کار شما وارد کند.

ارائه آموزش های متنوع

شما اگر بهترین نرم افزار حسابداری دنیا را با امکانات فوق العاده خریداری کنید ولی آموزشی برای یادگیری اصولی آن در اختیار شما نباشد قطعا با مشکلات و ضررهای مالی سنگین روبرو خواهید شد.

· ارائه آموزش آنلاین و تلفنی در این روش شما در هر جای دنیا باشید به راحتی می توانید از طریق اینترنت آموزش آنلاین دریافت نمایید, در این روش کیفیت آموزش بسیار بالاست و شما اصلا احساس نخواهید کرد که از راه دور آموزش می بینید و نتیجه با آموزش حضوری هیچ فرقی ندارد حتی بهتر و نتیجه بخش تر نیز می باشد.

· ارائه فیلم آموزشی اولویت دوم آموزش می باشد. در این روش با مشاهده فیلم طبق سناریوی از قبل تعیین شده, آموزش خواهید دید. در این روش باید تمرکز بیشتری داشته باشید چون در صورت عدم توجه ممکن است بخشی از آموزش از قلم بیفتد و احساس سردرگمی کنید.

· ارائه آموزش تصویری یا کتاب الکترونیکی, در این روش تمرکز کمتری لازم است ولی باید با دقت بیشتری به تصاویر و علائم نشانه گذاری شده توجه نمایید و چند بار موارد گفته شده در آموزش را تست نمایید تا کاملا متوجه شوید.

بروزرسانی مستمر و مداوم

با توجه به تغییرات مداوم ویندوزها و قواعد حسابداری و مالیاتی, بروزرسانی مداوم نرم افزار حسابداری امری ضروری است. یکی از مهمترین خصوصیات بهترین نرم افزار حسابداری بروز بودن آن است.

سرعت بالا

· بهترین نرم افزار حسابداری باید دارای کد نویسی بهینه و سرعت بالا باشد. اگر شما گرانترین نرم افزار حسابداری را تهیه کنید ولی سرعت پایینی داشته باشد و مدام هنگ کند عملا بلا استفاده خواهد بود, یکی از مهمترین خصوصیات بهترین نرم افزار حسابداری سرعت بالاست.

پشتیبانی همه جانبه

کمتر نرم افزار حسابداری وجود دارد که در تمامی جوانب خدمات پشتیبانی ارائه نماید قطعا شرکتی که به روش های زیر به کاربران خود پشتیبانی ارائه نماید بهترین نرم افزار حسابداری موجود است.

· پشتیبانی تلفنی از مهمترین روش های پشتیبانی است چون در دسترس همه است و در سریعترین زمان امکان خدمات رسانی و پاسخگویی به سوالات و مشکلات مشتریان را فراهم می کند.

· پشتیبانی آنلاین مکمل پشتیبانی تلفنی است و پشتیبان به صورت دقیق می تواند مشکل را بررسی و در سریعترین زمان بدون نیاز به مراجعه حضوری مشکل را مرتفع نماید.

· پشتیبانی تیکتینگ یکی دیگر از راه های پشتیبانی است که هم مزایا و هم معایبی دارد در این روش در هر ساعت شبانه روز میتوانید مشکل خود را با پشتیبان در میان بگذارید ولی از معایب این روش کند پیش رفتن مراحل پشتیبانی است.

· چت آنلاین یکی از سریعترین راه های پشتیبانی است در این روش در صورتی که اپراتور آنلاین باشد سرعت خدمات رسانی بسیار بیشتر است ولی در این روش باید حوصله تایپ کردن و توضیح مشکل خود را داشته باشید.

· پشتیبانی در شبکه های اجتماعی مثل تلگرام یا واتس آپ هم یکی دیگر از راه های ارتباط با پشتیبان است و در هر زمان میتوانید مشکل خود را ارسال و به محض پاسخ اپراتور راه حل مشکل خود را مشاهده نماید.

تعیین دسترسی کاربران

· امکان تعیین دسترسی متفاوت نسبت به وظایف هر کاربر یکی دیگر از خصوصیات بهترین نرم افزار حسابداری است چون اگر کاملترین نرم افزار حسابداری را تهیه کنید ولی نتوانید بخش های حیاتی و حساس مثل گزارش سود و زیان, گزارش فروش و جمع دارایی ها را برای کابران عادی محدود کنید عملا این نرم افزار هیچ ارزشی ندارد چون اطلاعات حساس شما را در اختیار دیگران قرار می دهد و امکان سوء استفاده را افزایش می دهد.

قابلیت شخصی سازی

· طراحی دقیق و زیبای فرم های چاپی و فاکتورها با قابلیت طراحی و شخصی سازی امری ضروری است چون قطعا مواردی در چاپ های پیش فرض تعبیه شده است که شاید برای شما کاربردی نداشته باشد و بخواهید آنها را حذف و برای خودتان شخصی سازی کنید.

ابزارهای جانبی

· هر نرم افزار حسابداری در کنار امکانات حسابداری باید ابزارهای جانبی ارائه نماید تا کاربر پس از سروسامان دادن به حساب کتاب خود بتواند فروش و درآمد خود را نیز افزایش دهد یکی از این ابزارهای تبلیغاتی پنل ارسال پیامک متصل به نرم افزار حسابداری می باشد.

· پس از اینکه کاربر حساب و کتاب خود را سرو سامان داد و با افزونه پیامک رسان هم فروش خود را افزایش داد حالا وقت آن رسیده تا اطلاعات ارزشمند خود را در جایی امن ذخیره نماییم تا در صورت سرقت سیستم یا سوختن هارد اطلاعات ارزشمند نرم افزار حسابداری شما از بین نرود برای رفع این مشکل افزونه بکاپ گیری ابری پیشنهاد می شود.

**این محتوا تبلیغاتی است**

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • محسن IR ۱۶:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۵
    1 0
    این نرم افزار رو من استفاده کردم از کارتخوان سداد پشتیبانی نمیکنه. عملا بدرد نخوره
  • مهشید RU ۱۸:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۵
    0 0
    شبیه این نرم افزار توی اینترنت با نام نرم افزار حسابداری سیبا موجود است. آدم به برنامه نویسان شک میکند که چند درصد یک برنامه ساخت و تولید خودشان است و چند درصدش فقط تغییر تم و لوگو است.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس