۲۰ میلیون خانوار وام کرونایی گرفتند/۱۰ خرداد آخرین مهلت ثبت نام

سخنگوی ستاد تسهیلات حمایتی کرونا ضمن تشریح آخرین جزییات از وام یک میلیونی ویژه روزهای کرونایی، گفت: ۲۰ میلیون و ۱۸۴ هزار و ۳۶۸ خانوار یارانه‌بگیر، تاکنون وام خود را دریافت کرده‌اند.

به گزارش مشرق به نقل از پژوهشکده پولی و بانکی، حسین میرزایی اظهار داشت: ۲۰ میلیون و ۱۸۴ هزار و ۳۶۸ خانوار یارانه بگیر از مجموع ۲۴ میلیون و ۲۰۰ هزار خانوار، وام یک میلیون تومانی دریافت کردند.

بیشتر بخوانید

شرایط ثبت نام کارفرمایان برای دریافت وام کرونایی

سخنگوی ستاد تسهیلات حمایتی کرونا ادامه داد: حدود ۴ میلیون خانوار یارانه‌بگیر هنوز وام یک میلیون تومانی دریافت نکرده‌اند که از این تعداد، برخی تمایلی به دریافت وام نداشته و تعدادی سیم‌کارت به نامشان نیست؛ ضمن اینکه برای افرادی که فاقد سیم‌کارت هستند فروش آنلاین سیم‌کارت را قرار دادیم.

وی افزود: ۱۰ خرداد ماه به عنوان آخرین مهلت برای ثبت نام وام یک میلیون تومانی در نظر گرفته شده و این مهلت تمدید نمی‌شود؛ همچنین ۲۲ خرداد آخرین مهلت واریز وام یک میلیونی برای افرادی است که تا این لحظه وام را دریافت نکردند و ثبت‌نام را به درستی انجام دادند.

سخنگوی ستاد تسهیلات حمایتی کرونا، گفت: ما هیچ پیامک تاییدی برای متقاضیان ارسال نکرده‌ایم و اگر به سرشماره ۶۳۶۹ یک نقطه هم ارسال شود، یک پیامک برای آنها ارسال می‌شود که این پیامک به معنای تائیدیه پیام است و به معنای صحت پیام نیست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • سید مصطفی IR ۰۰:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۲
    1 0
    درمورد ثبت نام وام هرچه پیامک زدم نوشت ارسال ناموفق خدایش چرا دروغ وفریب میدین درصورتیکه من هم یارانه معیشتی وخم یارانه خانوار بمن تعلق میگیره ولی حالا چطور که من وامثال منو آدم حساب نکردن.؟
  • صغری شاهینی IR ۱۳:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۲
    0 0
    پیامک فرستادیم
  • حمید IR ۱۵:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۳
    0 0
    سلام من جز اولین گروه درخواست وام یک ملیونی هستم وپیام ارسال و دریافت تایید را هم دریافت کردم ولی تا امروز ۲۳ خرداد پولی به حسابم نیومده چرا هیچکس جواب درست به من نمیده اگر حسابم مشکل داره پس چرا یارانه معیشتی و یارانه به حسابم واریز میشه خواهشا به کجا باید مراجعه کنم ممنون

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس