کد خبر 1075575
تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۴
هشدار یک نماینده به وزیر اقتصاد درباره وضعیت بازار بورس

عضو کمیسیون اقتصادی برنامه و بودجه مجلس با اشاره به وضعیت فعلی بازار بورس به وزیر اقتصاد تذکر داد و از او خواست که نسبت به بازار بورس توجه بیشتری داشته باشد.

به گزارش مشرق، حسینعلی حاجی دلیگانی عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با اشاره به استقبال مردم نسبت به بازار بورس ، اظهار داشت: در چند وقت اخیر تاکنون در برخی روزها بیش از چند ده هزار نفر کد سهامداری دریافت کرده‌اند و مردم نسبت به سرمایه‌گذاری در بورس استقبال ویژه‌ای کرده‌اند.

بیشتر بخوانید

خوب و بد رشد شاخص در بازار سرمایه

وی افزود: افزایش چند برابری شاخص بازار بورس در مدت کوتاه اگر با تمهیدات و تصمیم‌گیری صحیح  همراه نباشد علیرغم تمام محسنات آن می‌تواند تبعات منفی نیز برای اقتصاد کشور به همراه داشته باشد. 

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس متذکر شد : درباره بازار بورس به وزیر اقتصاد تذکر می دهم و می خواهم نسبت به وضعیت بازار بورس توجه بیشتری داشته باشد، اکنون قیمت برخی واحدهایی که در بورس ارائه می شود چندبرابر قیمت واقعی است در حالی که در گذشته قیمت برخی واحدهایی که توسط سازمان خصوصی سازی واگذار شده چند برابر ارزان تر بوده است؛ قیمت بالا باعث ایجاد حباب در بورس خواهد شد و این مشکل ساز است.

حاجی دلیگانی بیان داشت: در در سال جاری میزان نقدینگی وارد شده به بورس چند برابر سال های گذشته است و روزانه به طور مداوم به این مبلغ اضافه می‌شود. به وزیر اقتصاد متذکر می شوم اگر در روند بورس مدیریت علمی نشود و  این مسئله با حرکت صحیحی همراه نباشد، تبعات منفی برای اقتصاد کشور به وجود می آید.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • کمیل IR ۱۲:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۳
    43 2
    سوال : 1- با توجه به وضع موجود در حال حاضر کدام فعالیت اقتصادی سود آور که چرخه ورود ارز را به داخل تکمیل کند صورت می گیرد که در بورس بتوان آن را به گردش درآورد و بتوان سود آ وری ایجاد نمود ؟ 2-در صورت افت فاحش سهام چه تضمینی برای جبران خسارت وارده و بر باد رفتن سرمایه اشخاص وجود دارد ؟ 3-در صورت ورود مسکن و امثالهم به بورس که کالای سرمایه ای محسوب نمی شوند ، چگونه می توان جلوی افزایش تساعدی قیمتها را گرفت ؟ و تکلیف این تناضات چیست ؟ با تشکر
  • IR ۱۶:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۳
    18 17
    همه جای کشور درسته فقط بورس حباب داره کل مملکت حبابه خودشما هم حبابی یعنی خیلی کوچکتر از آنی هستید که الان نشان میدهید
    • محمد تقی IR ۲۲:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۳
      0 0
      چرت و پرت میگی ها بچه جون وقتی نسبت سود به قیمت ها حدود ۲۰شده خب حبابه دیگه
    • IR ۱۵:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۴
      0 1
      خودت کوچیکی فسقلی
  • ناشناس IR ۱۶:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۳
    16 25
    کسانی مثل ایشون حتما تو کار سکه یا دلار یا خودرو هستند و از اینکه نقدینگی وارد بورس بشه ناراحتند و دنبال تخریب بازار سرمایه هستند و مدام تو رسانه ها مردمو میترسونن
  • شاداب SE ۲۳:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۳
    0 0
    بورس به زودی نابود میشه و مردم بیچاره ورشکسته وای بر ما

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس