به گزارش مشرق، محمد امین توکلی زاده در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

حسین شیخ اسلام

مرد مخلص مبارزه با صهیونیسم جهانی، خوش به سعادتت امروز نائب امام زمان در یکی از مهمترین سخنرانی های خود تورا یاد کرد ،تو که همیشه از شهرت گریزان بودی و تلاش می کردی تکلیف خودت را کشف کنی و بر همان اساس عمل کنی نقش ویژه تو در مبارزه با رژیم جعلی اسرائیل بر بزرگان جبهه مقاومت معلوم بود ولی امروز مردم جهان نام تورا از لسان رهبر جهان اسلام شنیدند .

سالها پیش در چنین ایامی جبهه انقلاب مثل همین روز ها توانسته بودند در رقابت های انتخاباتی پیروز شوند تا مجلس هفتم را شکل دهد آن روز ها بنده هم توفیق داشتم خدمتی در این مسیر انجام دهم و همین موضوع باعث آشنایی با حسین شیخ اسلام شده بود آن روز ها من دانشجو بودم و یکی از کار های ما مبارزه با دخالت های سفارت های بیگانه در امور کشور بود اتفاقا چند بار تجمع در مقابل سفارت انگلیس و آلمان تدارک دادیم که مورد توجه رسانه های بیگانه قرار گرفت تداوم اعتراض های دانشجویی و صدور بیانه های تخصصی با مشورت عزیزانی مثل ایشان شکل می گرفت تا انتخابات این مسیر ادامه داشت بعد از انتخابات با منتخبین مجلس هفتم قرار گذاشتیم باهم برویم مرقد امام زیارت در راه برگشت با حسین شیخ اسلام رفتیم صندلی آخر اتوبوس نشستیم سر صحبت را باز کردم گفتم تجمعات چگونه جلو رفته مکاتبات و بیانیه ها را گزارش دادم ودر آخر گفتم چند بار از سفارت انگلیس با بچه ها تماس گرفته اند که بیایید باهم گفتگو کنیم تا به اینجای کار رسیدیم دیدم چهره عوض کرد فوری گفت مراقب باشید این مقدمه کار سرویس های جاسوسی است اصلا ملاقات نکنید سریع هم سیستم امنیتی کشور اطلاع دهید ...

شاید امروز بتوانم بگویم هوش بالای حسین شیخ اسلام از انحراف تعدادی از دانشجویان انقلابی جلو گیری کرد ایکاش مسئولان  همه مثل او با صفا بی آلایش بودند و مثل او برای همه چیز ابتدا از خدا طلب خیر می کردند .

خدا رحمتت کند دیپلمات انقلابی  وانشاالله با شهدای قدس محشور شوی.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۰۱:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۳
    82 20
    دیپلمات صادق که هرگز گرفتار بازی قدرت و شهرت نشد
  • IR ۰۳:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۳
    22 3
    انگار همین تازه بود داشتم مصاحبه شون رو نگاه میکردم با خانم مجری جوان. از نگاه به چهره ایشان ابا داشت. شاید چند باری برای اینکه طرف مقابل احساس بی احترامی نکنه.
  • IR ۰۴:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۳
    23 1
    چه عجب بابا ای ول توی سایتای دیگه زیر مطالب مربوط به اقا نظرات را می بندند. ای ول مشرق .
  • جواد IR ۰۷:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۳
    21 9
    نایب امام زمان
    • IR ۰۹:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۳
      13 8
      نایب امام زمان و جانمان فدای نایب امام زمان
  • IR ۰۸:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۳
    29 4
    خدا رحمتش کند که رهبر فرزانه و حکیم ازایشان تعریف کرد
  • IR ۱۸:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۳
    1 0
    خدا بیامرزه دیپلمات انقلابی ما رو کاش امثال این دیپلمات بیشتر داشتیم خدا بیامرزه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس