کد خبر 1074967
تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۹
روز قدس

در برنامه گزارش هفتگی هم که پنج شنبه اول خرداد ساعت ۱۶:۱۵ چخش می شود بر روی موضوع مهم روز قدس تمرکز خواهد داشت.

به گزارش مشرق، در آستانه روز جهانی قدس شبکه یک ویژه برنامه هایی را روی آنتن می برد. هر روز ساعت ۸:۱۵ مستندهایی با موضوع مقاومت مردم فلسطین و انتفاضه روی آنتن می رود. امروز پنج شنبه مستند مشکلات دختر فلسطینی پخش می شود. در برنامه گزارش هفتگی هم که پنج شنبه اول خرداد ساعت ۱۶:۱۵ پخش می شود بر روی موضوع مهم روز قدس تمرکز خواهد داشت.

بیشتربخوانید:

نگهبان قدس سریال ممتاز عربی ماه رمضان است؟

جمعه ۲ خرداد وهمزمان با روز جهانی قدس ویژبرنامه زنده ای از ساعت ۱۱ تا ۱۲ و ۱۳:۲۰ تا قبل خبر ساعا ۱۴ روی آنتن می رود. همچنین بیانات مهم رهبر انقلاب اسلامی در روز قدس ساعت ۱۲از شبکه یک سیما پخش خواهد شد. در آستانه سالروز آزادسازی خرمشهر فیلم سینمایی رادیو آبادان جمعه حوالی ساعت ۱۶:۱۵ نمایش داده می شود. رادیو آبادان به کارگردانی حمیدرضا هنری ماجرای شهید غلامرضا رهبر گزارشگر رادیو آبادان در روزهای آغازین محاصره شهرآبادان است که تصمیم می گیرد برای ماندن مردم درشهر، گزارش های ویژه بگیرد و این دستخوش ماجرای زندگی او درآن روزها می شود.

این فیلم روایت مقاومت مردم آبادان در روزهای آغاز جنگ تحمیلی و زندگی شهیدغلامرضا رهبر است. رادیو آبادان را علی کلیج تهیه کرده است و مرحوم محمد مطیع، شهروز دل افکار، علی سلیمانی، حمید هدایتی، نادر فلاح، محمدرضا علی اکبری، سعید مینا روش، بدرالسادات برنجانی، پانته‌آ مهدی‌نیا و پیام دهکردی در آن نقش آفرینی کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس