کد خبر 1073485
تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۵
سردار آزمون

سردار آزمون، مهاجم تیم ملی گفت: من هیچ‌وقت اهل بازارگرمی نیستم و دوست ندارم هر روز در رسانه‌ها بگویم از این تیم و از آن تیم پیشنهاد دارم.

به گزارش مشرق، سردار آزمون درست در بزنگاه‌هایی که همه فکر کرده‌اند این ترانه زیبا به ناله تبدیل می‌شود، او دوباره اوج گرفته و گوش‌ها را نوازش می‌دهد. سردار، در این سال‌های شکوفایی‌اش، نزولی نداشته و همواره آن بالا بوده؛ چهره‌ای که برای ایران در روسیه و اروپا آبروداری کرده است. آزمون با درخشش فوق العاده در لیگ قهرمانان و جام یوفا، نشان داد می‌تواند صدای این ترانه را به گوش میلیون‌ها نفر در جهان برساند. هنوز، اما انگار، خیلی‌ها این آهنگ را نشنیده‌اند؛ درست شبیه فوتبالیستی که می‌دانیم می‌تواند بهتر باشد و باور داریم. سردار هر چند در این سال‌ها درخشیده، اما همه می‌گویند این قدرت واقعی او نیست، سردار می‌تواند بسیار بهتر از این‌ها باشد. اگر به روند حرکتی او نگاهی بیندازیم، آرام آرام تعداد گل‌های زده فصل خود را بالا برده، توان بدنی‌اش را بیشتر کرده و هوش و ذکاوت بیشتری در زمین به‌خرج می‌دهد. حالا او فراتر از یک گلزن قهار، با طرز فوق العاده هوشمندانه گلسازی هم می‌کند. بی‌شک اگر چهره‌ای مثل او در هر کشور دیگری بود، به‌مراتب بیش از این‌ها هوایش را داشتند و از او حمایت می‌کردند، اما سردار نشان داد حتی بدون حمایت هم می‌تواند به نوک قله برسد.

این روز‌ها او بیش از هر زمان دیگری در صدر اخبار است. خبر‌های زیادی درباره انتقال او به تیم‌های بزرگ شنیده می‌شود. هر روز یک خبر. هر روز یک شایعه. در اینکه سردار مشتریان زیادی دارد، شک و تردیدی نیست. او این‌قدر خوب بوده که به قول علیرضا جهانبخش، پیشنهاداتش غیرمنتظره نباشد. مدت‌هاست که این اخبار درباره سردار شنیده می‌شود. خیلی‌ها دو سال قبل فکر می‌کردند او به سقف فوتبالی‌اش در روسیه رسیده و ماندن در آنجا، تنها او را به پسرفت می‌رساند، اما سردار نشان داد هنوز می‌تواند در آنجا بدرخشد و گل بزند، درست مثل فصل جاری که یکی از بهترین فوروارد‌های لیگ روسیه بوده و همه از او تعریف می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

سردار اولین بازیکن در لیست گتوزو

خیلی‌ها دوست دارند آزمون را در لیگ‌های بزرگتر و باشگاه‌های بزرگتر ببینند. خود او هم قطعاً دوست دارد این چالش شیرین را امتحان کند، چون همیشه می‌گوید عاشق انجام کار‌های سخت و سخت‌تر است. اما نکته اینجاست که فعلاً زنیت نمی‌خواهد این جواهر ایرانی را از دست دهد. مدیران این باشگاه می‌گویند به پول نیازی ندارند که سردار را بفروشند به همین خاطر کمی اوضاع سخت می‌شود. آزمون تا دو سال دیگر هم با زنیت قرارداد دارد و گذشته زمان همه چیز را مشخص خواهد کرد.

سردار این روز‌ها درباره آینده تو شایعه زیاد است. حرف از ناپولی و اورتون و لیگ آلمان و سایر لیگ‌هاست. تو هم که مدتی است سکوت کرده‌ای و لام تا کام حرف نمی‌زنی. برای‌مان بگو چه‌خبر است؟ تابستان از زنیت رفتنی هستی؟
پیش از هر چیز باید به کسانی که عزیزان خود را به خاطر بیماری کرونا از دست دادند، تسلیت بگویم. همین‌طور از کادر درمانی، از پزشکان و پرستاران و همه آن‌ها که دارند علیه کرونا مبارزه می‌کنند، تشکر کنم. شوخی نیست. جان خود را در خطر انداخته‌اند و با تمام وجود دارند کار می‌کنند تا این بیماری ریشه‌کن شود و مردم سلامتی خود را به دست بیاورند. انصافاً کاری که کردند بزرگ است و امیدواریم حداقل از آن‌ها و خانواده‌شان حمایت ویژه‌ای شود. خیلی از آن‌ها مدت‌هاست به خانه‌شان نرفته‌اند. درباره سؤالی هم که پرسیدید باید بگویم من بازیکن زنیت هستم. تمرکزم روی شروع تمرینات و آغاز لیگ روسیه است. تمرینات ما که شروع شده و دوست داریم هرچه زودتر بازی‌ها هم شروع شود. بدجور دل‌مان برای فوتبال بازی کردن تنگ شده.

این خبر‌ها را تأیید می‌کنی یا نه؟
خبر و شایعه همیشه بوده، من به آن‌ها توجهی ندارم و تنها کار خود را به‌عنوان یک فوتبالیست حرفه‌ای می‌کنم. پیشنهادات همیشه من را خوشحال می‌کند، اما تمرکزم را به‌هم نمی‌ریزد.

آخر سایت‌های خارجی...
من در مسیری قرار دارم که آرامش و تمرکز برایم مهم است، بنابراین تمام فکر و ذکرم بازگشت خوب و موفق به زمین مسابقه است، نه بودن در صدر اخبار سایت‌ها و رسانه‌های خارجی.

ولی تا خبری نباشد سایت‌ها هم چیزی نمی‌نویسند. کلاً اتفاقی افتاده؟
فعلاً فقط زنیت. من با این باشگاه قرارداد دارم و اخلاقی نیست که بخواهم درباره پیشنهادات یا آینده صحبتی کنم. تصمیم‌گیری در این باره برعهده باشگاه خواهد بود. در این باره صحبتی با هم نداشته‌ایم.

ولی شاید هر بازیکن دیگری جای تو بود، حرف‌های دیگری می‌زد.
من هیچ‌وقت اهل بازارگرمی نیستم و دوست ندارم هر روز در رسانه‌ها بگویم از این تیم و از آن تیم پیشنهاد دارم. بار‌ها گفته‌ام. همیشه وقتی قراردادی نهایی شود، درباره‌اش حرف می‌زنم نه وقتی که شایعه است.

پس واکنشی به پیشنهادات و این شایعات نداری؟
شایعه همیشه بوده و من را ذوق‌زده نمی‌کند. از اول فوتبالم هم خودم را درگیر این مسائل نکرده‌ام و تمرکزم روی تمرینات و بازی‌ها بوده. آینده هم قابل پیش‌بینی نیست. هرچه خدا بخواهد همان می‌شود.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس