کد خبر 1073414
تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۴
رضا یزدانی

دارنده مدال طلای کشتی آزاد قهرمانی جهان گفت: هادی عامل در گزارش ها لقب پلنگ جویبار را به من داد و مردم هم از آن استقبال کردند.

به گزارش مشرق، رضا یزدانی در مورد اینکه لقب «پلنگ جویبار» از کجا نشأت گرفته است، اظهار داشت: تازه در لیگ برای جویبار کشتی می گرفتم، استارت کشتی های خوبم در وزن 84 کیلوگرم بود، روی دور برد افتاده بودم. یادم هست هادی عامل در گزارش ها این لقب را به من داد و مردم هم از آن استقبال کردند.

بیشتر بخوانید:

ایده جنجالی کشتی طرحی برای تغییر کادر فنی؟

قهرمان کشتی آزاد در مورد کسب مدال طلای مسابقات جهانی 2011 تاکید کرد: سال قبل از المپیک توانستم روی سکوی اول دنیا بایستم. خوشحال بودم که به هدفم رسیده ام و ناکامی های 2006 و 2007 که طلا نگرفته بودم، را جبران کرده ام. احساس می کردم یک راهی را رفته و به طلای المپیک نزدیک شده ام و این خوشحالی من را دوچندان می کرد و من را به هدفم نزدیک تر. احساس خوبی داشتم و سعی کردم همان راه را ادامه دهم و خودم را به المپیک 2012 لندن برسانم.

وی در مورد شکست گادیسوف در دور اول بازی های المپیک 2012 لندن تصریح کرد: کشتی با گادیسوف کشتی بسیار سختی برایم بود. تایم اول را خیلی محتاط شروع کردم و او به پوئن رسید، تایم اول باختم اما دو تایم دیگر سعی کردم شروع کننده من باشم و کشتی را با فنونی که اجرا کردم، بردم.

یزدانی درباره مصدومیت در المپیک گفت: کشتی بعدی با قرقیز بود که آسیب دیدگی ام از آنجا شروع شد. هیچ وقت این را نگفته بودم. یک مقدار احساس می کنم داور در تایم دوم زود سوت زد و یا اینکه من متوجه نشدم، این باعث شد کشتی گیر قرقیز به پایم برسد درحالیکه من گارد نگرفته بودم. آنجا پایم آسیب دید و احساس درد داشتم. کشتی تمام شد و کشتی سوم با حریف اوکراینی یک لحظه بیرون تشک از شانس بدم روی پای آسیب دیده ام فشار زیادی وارد شد و حریفم روی پایم افتاد و همین باعث شد رباطم کامل پاره شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس