کد خبر 1073113
تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۰
لایپزیک

بازیکنان لایپزیک و فرایبورگ در دیدار امروزشان در چارچوب بوندس‌لیگا برای ورود به زمین از پلکان مخصوص هواپیما استفاده می‌کنند.

به گزارش مشرق، با توجه به اینکه در بازی امروز لایپزیک و فرایبورگ در استادیوم ردبول آرنای شهر لایپزیک باید مقررات فاصله اجتماعی و از جمله فاصله 1.5 متری بین بازیکنان ذخیره که روی نیمکت می نشینند رعایت شود تصمیم گرفته شده که ذخیره ها و کادر فنی دو تیم نه در کنار زمین بلکه روی ردیف اول سکوهای تماشاچیها بنشینند.

 بیشتر بخوانید:

هر فوتبالیستی از کرونا می‌ترسد بازی نکند

سکوهایی که امروز خالی هستند. اما مشکل استادیوم ارتفاع زیاد سکوها از زمین چمن است. به همین علت دو نردبان مخصوص سوار و پیاده شدن مسافرین به هواپیما از فرودگاه شهر لایپزیش به استادیوم رد بول آرنا منتقل شده تا توسط دو تیم مورد استفاده قرار بگیرد.

شهر لایپزیش و استادیوم ردبول آرنای این شهر امروز از ساعت 3.30 به وقت محلی میزبان دیدار دو تیم لایپزیش و فرایبورگ در چارچوب بوندس‌لیگا خواهد بود. همه چیز در این بازی استاندارد خواهد بود به جز یک تفاوت بسیار مهم. به جای 42هزار تماشاچی که می‌توانستند سکوهای استادیوم را پر کنند تنها 300 نفر از اعضای دو تیم گرفته تا مسئولین برگزاری مسابقه در ورزشگاه خواهند بود.

طبق قوانین اعلام شده از طرف سازمان لیگ آلمان، بین بازیکنان ذخیره و کادر فنی که روی نیمکت می‌نشینند باید حداقل 1.5 متر فاصله باشد. ولی نشستن همه آنها روی نیمکت کنار زمین چمن با چنین فاصله‌ای غیرممکن است. به همین علت بازیکنان ذخیره باید روی سکوها و روی صندلی‌های ردیف اول سکوها بنشینند. اما مشکل در استادیوم ردبول آرنا ارتفاع زیاد سکوها با سطح زمین چمن است.

به این منظور است که فرودگاه شهر لایپزیش به میدان آمده و اعلام کرده در پنج بازی خانگی باقیمانده تیم این شهر به آنها کمک خواهد کرد. این فرودگاه پلکان‌هایی در اختیار استادیوم قرار می‌دهد که از آنها برای سوار و پیاده کردن مسافرین به هواپیماها استفاده می‌شود.

به گزارش بیلد، روز جمعه دو پلکان مخصوص هواپیما از طرف فرودگاه به ورزشگاه ردبول آرنا ارسال شده و در بازی امروز برای رفت و آمد بازیکنان و کادر فنی بین زمین چمن و سکوی تماشاچی‌ها مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

سخنگوی فرودگاه شهر لایپزیش در این باره به بیلد گفت:" در شرایط استثنایی باید رفتار استثنایی داشت. ما از اینکه می‌توانیم به فوتبال کمک کنیم خوشحالیم".
 

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس