کد خبر 1073053
تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۳
کولاکوویچ

سرمربی صربستانی سابق تیم ملی والیبال ایران عنوان کرد، چهار قسط پرداخت نشده از طرف فدراسیون والیبال ایران دارد و امیدوار است که برای دریافت آن مشکلی نداشه باشد.

به گزارش مشرق، ایگور کولاکوویچ سرمربی سابق تیم ملی والیبال ایران که قرارداد خود را به‌تازگی با فدراسیون ایران فسخ کرده است، با عقد قراردادی دو ساله هدایت تیم والیبال زاویرچه لهستان در فصل ۲۰۲۰-۲۰۲۱ پلاس‌ لیگا را برعهده گرفت. 

بیشتر بخوانید:

واکنش داورزنی به فسخ قرارداد کولاکوویچ

ایگور کولاکوویچ درباره شرایط قراردادی خود با فدراسیون والیبال ایران گفت: این قرارداد فسخ شده است، اما من هنوز منتظر فدراسیون ایران هستم که تعهدات مالی خود را به من محقق کند. من چهار قسط پرداخت نشده دارم و آنطور که قول دادند این بود که  تا پایان ماه می (۱۵ روز دیگر) پرداخت شود، هر چند که آنها باید یک ماه زودتر این پول را پرداخت می‌کردند. مشکل این است که به دلیل تحریم های اعمال شده علیه ایران، آنها نمی توانند نقل و انتقالات بین المللی انجام دهند و من همیشه همه پرداخت‌ها را بصورت نقدی دریافت کرده‌ام. امیدوارم ترتیب آن امکان پذیر باشد تا مجبور نشوم که به طور اختصاصی به ایران پرواز کنم.

کولاکوویچ از سال ۲۰۱۷ هدایت تیم ملی ایران را بر عهده داشت و توانست برای دومین دوره‌ متوالی، سهمیه بازی‌های المپیک را برای والیبال ایران به دست آورد ولی به دلیل شیوع ویروس کرونا و تعویق بازی های المپیک، قرارداد او نیز به پایان رسید و در بازی‌های المپیک سرمربی دیگری به جای او هدایت ایران را بر عهده خواهد داشت که تاکنون مشخص نشده است.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس