کد خبر 1072639
تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۲
فجرسپاسی

مدیرعامل باشگاه فجر شهید سپاسی شیراز گفت: با شرایط فعلی به هیچ وجه در لیگ فوتبال بازی نمی‌کنیم.

به گزارش مشرق، رسول فلاح در واکنش به صحبت های حریرچی معاون وزارت بهداشت و درمان درباره احتمال از سرگیری مسابفات فوتبال اظهارداشت: آیا قرار است روز شنبه در جلسه ستاد کرونا مسابقات و لیگ‌های ورزشی با پروتکل‌های بهداشتی که اروپاییان برای لیگ‌های خود را درنظر گرفته‌اند، ما هم تصمیم گیری و برگزار کنیم؟ آیا ایشان اطلاعی از خانوادهایی که افرادی را به دلیل شیوع کرونا از دست دادند، ندارند؟ آیا از دل مردم و باشگاه‌ها خبر دارید؟ آیا باشگاه‌های ورزشی ایران همانند کشورهای اروپایی امکانات بهداشتی در اختیار دارند که  شما اعلام می‌کنید با رعایت پروتکل‌های که کشورهای اروپایی در ورزش پیدا کردند ما هم  اجازه فعالیت‌های ورزشی  را صادر می‌کنیم. بعضی از کشورهای اروپایی به اندازه یک استان ما هم نیستند این چه تصمیمات پشت میزی است که شما می‌گیرید؟

بیشتر بخوانید:

پزشک تراکتور: بهتر است لیگ به‌طور کامل لغو شود

مدیرعامل باشگاه فجر شهید سپاسی شیراز گفت: برای باشگاه فجر سلامتی بازیکنان وکادر فنی مهم است و من در همین جا اعلام می‌کنم که به هیچ وجه با این شرایط در لیگ شرکت نمی‌کنیم. مثال اگر لیگ فردا شروع شود ما باید در همین ابتدا به استان گیلان سفر کنیم آیا شما سلامتی بازیکنان را تضمین می‌کنید؟ این چه اصراری است که شما به برگزاری  لیگ دارید؟ بگذارید شرایط بهتر شود و در آن زمان تصمیم بگیرید. باشگاههای ما توانایی مالی و امکانات لازم در رابطه با ضدعفونی کردن خود را ندارند. در این شرایط اقتصادی باشگاه‌ها نمی‌توانند از پرواز چارتری استفاده کنند اما برعکس کشورهای اروپایی هم پرواز چارتر دارند و هم کمپ‌های خصوصی برای تمرینات و برگزاری مسابقات.

وی افزود: همه ما در مقابل مردم به خصوص قشر جوان ورزشکار مسئول هستیم. همه ما باید از همان ابتدا سلامتی ورزشکاران را در نظر بگیریم. شما مدعی هستید استانی مثل فارس وضعیت سفید دارد مگر ما می‌خواهیم در استان فارس بازی‌های خود را برگزار کنیم. تصمیمات عجولانه که منطق پشت آن نباشد می‌تواند تبعات و هزینه‌های گزافی برای کشور داشته باشد. نباید تصمیماتی بگیریم که بعد پشیمان شویم من حتی با نمایندگان مجلس هم صحبت کردم و قرار شده این نمایندگان موضوع را از مجلس پیگیری کنند.در همین جا از ستاد عالی کرونا در خواست دارم که موضوع برگزاری فعالیت ورزشی به خصوص لیگ‌های  فوتبال را بررسی بیشتری کنند تا خدای ناکرده عواقب ناگواری پیش نیاید.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
    0 0
    تورو خدا بیا بازی کن.اگه تو نباشی شمعدونیا در نمیان
  • IR ۲۰:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
    0 1
    آقا بازیهای گیلان در یک استان دیگه برگزار بشه
  • IR ۲۰:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
    0 0
    تو دیگه چی میگی پشمک

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس