کد خبر 1071543
تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۷
شرایط جدید پیش‌فروش خودرو/ سند فروش یک سال در رهن باقی می‌ماند

دبیر کار گروه تنظیم بازار گفت: بر اساس دستورالعمل جدید هر کد ملی امکان ثبت نام یک خودرو را خواهد داشت و متقاضیان نباید کمتر از ۱۸ سال سن داشته باشند ضمن اینکه سند فروش خودرو به مدت یک سال در رهن باقی خواهد ماند.

به گزارش مشرق، عباس قبادی در جلسه امروز تنظیم بازار گفت: موضوع خودرو به صورت ویژه در دستور کار ستاد قرار دارد و سیاست های نظارتی در حوزه فروش، کیفیت خودرو و قیمت گذاری اعمال می شود.

دبیر کار گروه تنظیم بازار افزود: بر اساس دستورالعمل جدید هر کد ملی امکان ثبت نام یک خودرو را خواهد داشت و متقاضیان نباید کمتر از ۱۸ سال سن داشته باشند ضمن اینکه سند فروش خودرو به مدت یک سال در رهن باقی خواهد ماند.

قبادی در ادامه با تاکید بر اینکه یکی از شرایط فروش خودرو داشتن گواهینامه است، بیان داشت: لذا گواهی نامه برای متقاضیان پیش فروش خودرو الزامی است و متقاضیان نباید در طول سه سال گذشته از طریق پیش فروش، خودرویی خریداری کرده باشد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۲
    0 0
    چرا سه سال گذشته ؟ باید سابقه عدم خرید برای ۱۵ سال باشد
  • عباس زارع IR ۲۱:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۲
    0 0
    من برا خودرو 6 ماه است دارم ثبت نام می کنم نمی تونم بخدا بازیتون می آد هیچ کاری نداره بازار خودرو را درست بدهید من معلم درستش می کنم
  • حسن IR ۰۴:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۳
    0 0
    بالاخره کار گروه به همراه شورای رفاقت تصمیم گرفت که بازهم قیمت افزایش پیدا کند.در دنیا با وضع قوانین مالیاتی کارساز کشور و اقتصاد را اداره می کنند در اینجا بازهم تصمیمات غلط

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس