کد خبر 1069598
تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۰۲:۳۰
حوادث نمایه

پلیس مشهد در چند عملیات ضربتی که با دستورات ویژه قضایی انجام شد تعداد زیادی از تبهکاران و سارقان را از لانه های مخفی بیرون کشید.

به گزارش مشرق، ماجرای شکار مارهای سمی در «پاتوق های سیاه» از چهارم اردیبهشت زمانی آغاز شد که مردی هراسان با مراجعه به کلانتری شهرک ناجای مشهد پرده از زورگیری های هولناک باند معروف به «فلامک» برداشت. این مرد که مدعی بود توسط یک زن جوان معروف به «فلامک» اغفال شده است در اظهاراتش به پلیس گفت: ساعت یک بامداد زن جوانی که قبلا با او آشنا شده بودم به من پیامک داد که به نشانی خیابانی در بولوار صیاد شیرازی بروم. وقتی آن جا رسیدم ناگهان دو مرد جوان به سرم ریختند و در حالی که به شدت کتکم می زدند، گوشی تلفن، مدارک و سوئیچ خودروی سمندم را گرفتند و من هم به سختی از چنگ آن ها فرار کردم.

  در پی وقوع این حادثه، گروه ویژه ای از نیروهای تجسس با دستور سرهنگ محمد فیاضی (رئیس کلانتری شهرک ناجا) مامور پیگیری این ماجرا شدند. ماموران وقتی به «پاتوق سیاه» رفتند خودروی سمند شاکی را در حالی یافتند که لوازم داخل و برخی قطعات آن سرقت شده و سوئیچ خودرو نیز درون قفل شکسته بود. با گزارش این ماجرا به معاون دادستان مرکز خراسان رضوی بی درنگ قاضی دکتر اسماعیل رحمانی، دستورات ویژه ای را برای بررسی اطلاعاتی و نامحسوس «پاتوق های سیاه» صادر کرد و بدین ترتیب ماموران انتظامی در یک عملیات ضربتی و هماهنگ موفق شدند عوامل این باند سرقت و زورگیری مخوف را دستگیر کنند.

از سوی دیگر با کشف لوازم سرقتی زیادی در مخفیگاه تبهکاران، عملیات پلیسی با راهنمایی های قضایی وارد مرحله جدیدی شد. «س» معروف به «فلامک» در بازجویی‌ها گفت: شاکی به من پیام داد که به دنبالت بیایم! در همین هنگام، سعید جوانی که از حدود چهار ماه قبل با او آشنا شدم و در پاتوق آن ها زندگی می کنم. آن پیامک را دید و از گوشی من به آن جوان (شاکی) پیام داد و او را به محل قرار کشاند که در یک لحظه به همراه «جواد» (متهم دیگر) او را کتک زدند و اموالش را به سرقت بردند!


بنابراین گزارش، با لو رفتن ماجرای «مارهای سمی» در «پاتوق های سیاه» معاون دادستان مشهد از نیروهای کلانتری خواست، همه امکانات خود را برای شناسایی این گونه لانه های مخوف به کار گیرند. در پی صدور دستورات قضایی، گروه مشترکی از نیروهای اطلاعات، تجسس، مبارزه با مواد مخدر و گشت های انتظامی، عملیات گسترده ای را آغاز کردند. آنان در چند عملیات هماهنگ، حدود شش «پاتوق سیاه» را به محاصره درآوردند و مقادیر زیادی لوازم سرقتی را در حالی کشف کردند که اعضای چند باند تبهکاری نیز در این پاتوق ها به دام افتادند.

  همچنین در یکی از این عملیات ها، نیروهای انتظامی موفق شدند، گلخانه ای را کشف کنند که خلافکاران در این پاتوق گیاه مخدر ماری‌جوانا درون تعدادی گلدان کاشته بودند. به گزارش خراسان، در حالی پلیس مارهای سمی را در این «پاتوق های سیاه» شکار کرد که تحقیقات بیشتر برای ریشه یابی دیگر مکان های خلافکاری همچنان با تاکیدات قاضی دکتر رحمانی ادامه دارد.

منبع: روزنامه خراسان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 4
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۷:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۷
    7 1
    باز هم مشهد
    • ناشناس IR ۱۲:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۷
      2 3
      دشمن مخصوصا شهر مشهد یعنی پایتخت مذهبی ایران را هدف قرار داده است و میخواهد آبروی مذهب ما را ببرد خواهش میکنم مسئولین قضایی و امنیتی با نهایت سختگیری واقعا در کل کشور بخصوص مشهد مبارزه بسیار حدی با حکم مرگ بی بخشش را برای مبارزه با اراذل و اوباش آغاز کنند اصلا زنده ماندن آنها به صلاح کشور نیست
    • کوروش IR ۱۳:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۷
      2 4
      جدای از اینکه در تمام تاریخ ایران این خطه مقدس بوده!!! تمام تاریخ ! ؛ خود تاریخ ما هم هست!(یعنی همه چی!) خراسانی نیستم ولی تنها اسمی که حاضرم نزدیک به نام ایران بپذیرم خراسانه.متاسفانه درسته،دشمن خارجی و پلید داخلی،که به نوعی میشه خنجر از پشت میزند دشمن.
    • IR ۱۴:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۷
      11 1
      پاسخ به 12:16 عزیز من هر چیزی که تقصیر دشمن نیست . بجای تحلیل آب دوغ خیاری ببین مشکل از کجاست.
  • IE ۰۷:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۷
    9 1
    پلیس مشهد بر روی امنیت این شهر بیشتر زوم کند، اوضاع خطرناک ، پرحادثه و ناامن است
  • DE ۱۰:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۱
    0 0
    ناامنی در مشهد و حومه سیستماتیک هست و باید برای آن چاره اندیشی کرد وگرنه قطب مذهبی جهان تشیع با دستهای پنهان رو به نابودی می‌رود.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس