کد خبر 1068235
تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۱
سعید واسعی

هافبک تیم فوتبال پیکان گفت: وقتی 9 بازی تا پایان لیگ مانده است نمی‌شود درباره نقل انتقالات صحبت کرد و اسم تیمی را برد.

به گزارش مشرق، سعید واسعی در خصوص روزهای قرنطینه اظهار داشت: در خانه هستم و درکنار خانواده به تمرین‌های انفرادی میپردازم.مهمترین موضوع سلامتی جامعه و مردم است.ما جز فوتبال و تمرین کاری نداریم و الان در خانه شرایط خیلی سخت شده است.

وی در خصوص شروع تمرینات پیکان عنوان کرد: هیچ تمرینات گروهی را انجام نداده‌ایم و حتی کسی از من نخواسته است برای تمرینات حاضر شویم. در حال حاضر تمرینات تیم تعطیل است.

بیشتر بخوانید:

تماس پرسپولیس با 2 ستاره پیکان؟

واسعی در رابطه با پیشنهاد پرسپولیس گفت: من تمام تمرکزم روی پیکان است. نمی‌شود وقتی 9 بازی تا پایان لیگ مانده است درباره نقل انتقالات صحبت کرد. بازیکن حرفه‌ای اسم تیمی را نمی‌برد و تمام تلاشش را برای تیم که با آن قرار دارد انجام می‌دهد. هر جا که باشم تلاش می کنم بهترین عملکرد را داشته باشم.  تمام تلاشم را می‌کنم تا پیکان بهترین نتیجه را بگیرد و در لیگ بماند. 

هافبک تیم پیکان خاطرنشان کرد: ما در این فصل بازی‌های خیلی خوبی انجام داده‌ایم ولی متاسفانه نتیجه لازم را کسب نکردیم. باید خیلی تلاش کنیم و به بهترین نتیجه برسیم و پیکان را از این جایگاه واقعیش برسانیم. امیدوام در بازی های باقی‌مانده نتیجه مدنظرمان را کسب کنیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس