کد خبر 1065444
تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۰
میشل اوباما

همسر جو بایدن از احتمال انتخاب میشل اوباما به عنوان معاون رئیس جمهور در صورت راهیابی بایدن به کاخ سفید حمایت کرد.

به گزارش مشرق به نقل از پایگاه خبری هیل، جیل بایدن، همسر جو بایدن، نامزد پیشتاز دموکرات‌ها در انتخابات ۲۰۲۰، اعلام کرد دوست دارد میشل اوباما، همسر باراک اوباما، رئیس‌جمهور سابق آمریکا معاون همسرش، در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری شود.

جیل بایدن در مصاحبه با سی‌ان‌ان اعلام کرد در صورت موافقت میشل اوباما مایل به این اتفاق هستم. اما همانطور که می‌دانید او در هر کاری که انجام می‌دهد بسیار خوب عمل می‌کند. این فوق العاده خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

پیشتازی بایدن نسبت به ترامپ در ۳ ایالت مهم آمریکا

ترامپ از بایدن عقب افتاد

جو بایدن، معاون رئیس‌جمهور سابق آمریکا این هفته اعلام کرد میشل اوباما را به عنوان معاون خود در صورت پیروزی در انتخابات ۲۰۲۰ در نظر دارد. میشل اوباما هنوز در این باره اظهارنظر نکرده است.

پیش‌تر بارها به همسر باراک اوباما برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا پیشنهاد شده بود، اما او از اینکار امتناع کرد.

پایگاه اینترنتی روزنامه یواس‌ای تودی به تازگی گزارش داد جو بایدن چهار زن را به عنوان معاون خود در نظر گرفته است و در صورت پیروزی در انتخابات از میان آن‌ها یکی از آنان را انتخاب خواهد کرد.

براساس گزارش یواس‌ای تودی بر این اساس، «سالی یتس» دادستان کل سابق آمریکا، «استیسی آبرامز» فرماندار سابق جورجیا، «جین شاهین» و «مگی حسن» دو سناتور ایالت نیوهمپشایر از چهره‌های دموکراتی هستند که بخت بالایی برای کسب عنوان معاونت بایدن را دارند.

بایدن در یکی از مناظرات خود همسو بودن عقایدش با باراک اوباما، رئیس‌جمهور سابق آمریکا را عامل مهمی در موفقیتش اعلام کرده بود و انتخاب چنین معاونی برای خود را یکی از استراتژی خود در صورت ورود به کاخ سفید دانست.

بر اساس قوانین آمریکا، نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری پیش از برگزاری انتخابات باید نامزد خود را برای سمت معاونت معرفی کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 15
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۱۹:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۵
    9 4
    این دمکرات های احمق انگار عامدانه میخوان با این تصمیمات احمقانه روز به روز از ریاست جمهوری دورتر بشن و ترامپ رو به انتخاب مجدد نزدیک تر کنن!
    • IR ۲۱:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۵
      5 7
      میشل اوباما محبوب ترین سیاستمدار امریکاست. چی میگی بر خودت ؟
  • IR ۲۰:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۵
    18 1
    اوباماها شوم و منشا بروز جنگ بودن یکی از یکی بدترن! ترامپ از این جهت بهتره که خوب باعث آبروریزی آمریکا در محافل بین المللی هست.
  • IR ۲۱:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۵
    3 3
    گویند سگ زرد برادر شغال است حال اگر اوباما سگ زرد وترامپ شغال فرض کنیم به دلیل مقبولیت عامه بین سگ وشغال سگ را ترجیح میدهند لذا جوبایدن به دلیل اینکه از خانواده اسلاف سگهاست من هم نظرم بر جوبایدن است یقینا انتخاب جوبایدن به عنوان سگ نگهبان ایران قابل قبول است تا چندماه دیگر باید منتظر ماند وجنگ بین سگ وشغال رانظاره گر بود
  • محمد IR ۲۱:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۵
    3 0
    دمکرات ها همیشه یه پیره کفتار رو معاون خودشون میکنند جمهوری خواهان آمریکا رودرو دشمنی میکنن و دمکرات ها از پشت خنجر میزنن جفتشون مثل یه بوزینه هستن از از وسط نصفشون کرده باشی مرگ و لعنت ابدی بر آمریکا
  • IR ۲۱:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۵
    3 2
    آمریکایی‌های جمهوری خواه به میشل اوباما میگن مایکل اوباما یا میمون با کفش پاشنه بلند! خخختت
    • IR ۲۱:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۵
      5 2
      تو اگه ذره ای مسلمانی هرگز به قیافه طرف ایراد نمی گیری. سیاست و رفتارش همین!
    • IR ۲۲:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۵
      1 2
      اولا من از جمهوری خواهها نقل قول کردم، ثانیأ مگه من ادعا کردم مسلمونم شاموورتی؟؟!!
  • علیرضا IR ۲۱:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۵
    2 1
    آزادی که در غرب هست هیچ کجای دنیا نیست فکرشو بکنید حتی مهاجران می‌توانند انتخاب شوند
    • IR ۲۳:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۵
      1 1
      21:32 بله ولی فقط بشرطی که قبلش شرف و انسانیتتو پارک کنی دم در بری تو، زدو بندتو با آیپک کرده باشی و ازت حمایت کنن و یه سری هم بزنی اسرائیل یدونه ازون کیپا ها هم بزاری سرت جلوی دیوار ندبه خم و راست بشی و از منافع اسرائیل و سرمایه دارای آمریکایی حتی بقیمت ریختن خون میلیونها نفر دفاع کنی، بعععله، حتمأ میتونی بشی رئیس جمهور آمریکا!!!
  • IR ۲۱:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۵
    1 1
    عجب!!! مگه سلطنته؟ جرج بوش اول، جرج بوش دوم بیل کلینتون، هیلاری کلینتون ترامپ، کوشنر بایدن، اوباما البته آیپک صهیونیستها کنترل آمریکا رو در دست داره
    • IR ۲۳:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۵
      2 0
      نخیر. سلطنت یعنی اینکه تا عمرت تموم نشه حاکم باشی
  • IR ۰۱:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
    1 0
    برای جبهه شیطان این کفتار ماده ،کارش درسته .نمونه اش سند ۲۰۳۰ است که تو ایران چراغ خاموش وتو کلی کشور دور و بر داره پایه ریزی میشه . روزنامه های اصلاح طلب هم که بیشتر از جو بایدن از انتخابش دارند ذوق مرگ میشن.
  • NZ ۱۰:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
    1 0
    دقیقا سیاست مکارانه برای ایران است. باید طوری به پیش بریم که امثال این در زمان گرفتن پست پیغام بدن که میشه امنیت نیروی ما را برای خروج در ۷۲ ساعت تأمین کنید.....
  • IR ۱۰:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
    0 1
    مثل ایرانه هر کسی هر کاری و سمتی رو فارغ از تجربه . تخصص و سن میتونه غصب کنه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس