کد خبر 1063963
تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۸

کانادا یکی از مهاجر پذیر ترین کشور های جهان است نه تنها در ایران بلکه در کل جهان افراد زیادی هستند که هر ساله برای مهاجرت به کانادا و اخذ اقامت کانادا درخواست می دهند. نکته ای که حائز اهمیت است این است که مهاجرت به کانادا هزینه زیادی دارد اما اگر آگاهانه و با دانستن اطلاعات کافی صورت پذیرد قطعا می توان در هزینه ها صرفه جویی کرد در این مطلب میخواهیم توضیحاتی درمورد شرایط مهاجرت به کانادا به شما بدهیم.

شرایط مهاجرت  از طریق کار

یکی از محبوب ترین روش ها مهاجرت از طریق کار می باشد. شما اگر تمایل دارید برای گرفتن اقامت کشور کانادا از این روش استفاده کنید باید این موضوع را درنظر داشته باشید که مهاجرت به کانادا از طریق کار از چندین راه ممکن است که در ادامه ی این بخش توضیحاتی درمورد هرکدام از این روش ها می دهیم و شما در نهایت باید باتوجه به شرایط خود بهترین روش را انتخاب نمایید.

شرایط مهاجرت  از طریق job offer

کانادا نیز مانند سایر کشور های جهان به دنبال توسعه کشور خود می باشد و این کشور تمایل دارد افرادی متخصص که مدارک و سابقه کافی دارند را اگر کارفرمای کانادایی نیازی داشته باشد بپذیرند. این روش که با پیشنهاد شغلی کارفرمای کانادایی است راهی تقریبا دشوار می باشد چراکه باید شما مهارت خاصی در زمینه ای که معمولا افراد کمی مهارت دارند داشته باشید و علاوه بر آن باید تسلط کامل بر زبان رسمی کانادا که انگلیسی و زبان فرانسوی است را داشته باشید که همه این موارد کار را برای دریافت پذیرش از طریق جاب آفر برای شما دشوار می کند. ولی این راه یکی راه های مطمئن برای مهاجرت  است.

شرایط مهاجرت به کانادا از طریق اکسپرس اینتری

اکسپرس اینتری یک سیستم محبوب برای دریافت اقامت کانادا است اگر قصد داریم که از طریق اکسپرس اینتری به کانادا مهاجرت کنید باید ابتدا در این سیستم ثبت نام کنید و پس از طی مراحل آن برای مهاجرت درخواست دهید. این سیستم بر پایه امتیاز است یعنی شما باتوجه به شرایطی که دارید امتیاز هایی دریافت می کنید که وزن هرکدام از این امتیاز مرتبط با ویژگی های خاصی از شما می باشد. مثلا اینکه شما چه مدرک زبانی دارید یک امتیاز خاصی دارد یا اینکه شما چند سال سن دارید یک امتیاز خاص دیگری دارد که همه ی این ویژگی ها باعث می شود در نهایت امتیازی را کسب کنید که اگر از حدی بیشتر باشد پذیرش می شوید. در ضمن شما میتوانید برای یادگیری چگونگی طی مراحل سیستم اکسپرس اینتری و راه مهاجرت به کانادا از طریق این سیستم کتاب کانادایی شو از سایت مهاجرت به دات کام را مطالعه کنید که اطلاعات خیلی خوبی و به زبان ساده به شما داده است.

راه اندازی کسب و کار در کانادا

یکی از روش های دیگر که مهاجران مد نظر قرار می دهند ویزای کارآفرینی در کانادا است شما باید در نظر داشته باشید که کشور کانادا از نظر اقتصادی، یک اقتصاد با ثباتی دارد و نرخ تورم پایین است از طرفی دولت این کشور از کسانی که قصد دارند کار جدید راه اندازی کنند و در این زمینه سرمایه گذاری نمایند حمایت می کند بنابراین این روش نیز میتواند به عنوان یک راه مطمئن برای مهاجرت باشد. البته قطعا باید جوانب کار را خیلی مراقب باشید چون به هرحال کانادا یک کشوری جدید برای هر مهاجر است شما قبل از راه اندازی هر کسب و کاری باید با شرایط مالیات و قوانین حاکم کاملا آشنا باشید و با چشم هایی باز اقدام نمایید چرا که هر گونه عجله در این زمینه می تواند خطر ساز و خسارت های مالی جبران ناپذیری را برای شما داشته باشد. بنابراین بهتر است اگر می خواهید از این روش  برای مهاجرت استفاده کنید شرایط آن را دقیقا از موسسه های مهاجرتی مطمئن بپرسید البته شاید بهتر از موسسه های مهاجرتی سوال پرسیدن از افرادی باشد که تجربه زندگی در کانادا دارند و حتی خیلی بهتر خواهد بود اگر این افراد دقیقا از روش راه اندازی کسب و کار و ثبت شرکت اقامت کانادا را بدست آورده اند.



**این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و محتوای آن مورد تایید مشرق نیست.

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس