کد خبر 1060686
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۰

به گزارش مشرق، علی پروین پیشکسوت تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس با انتشار پستی در اینستاگرام خبر از مرخص شدن پسرش (محمد پروین) از بیمارستان پس از ابتلا به بیماری کرونا داد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 6
  • IR ۲۱:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۳
    26 11
    سلام این همه افرادعزیز ومسعول وزحمت کش ونابغه به کرونا مبتلا ویاحتی به رحت االهی میروند یک خبرهم منتشر نمیشود خداوکیلی علی پروین خودش کیست؟ یک فوتبالیست زمانی بازی میکرده حالا بچه اش یک سرماخوردگی یا کرونا گرفته اینهمه درسایت مشرق تبلیغ میشه که چه؟ درشهرما یک جانباز شیمیایی که برادرش جایزه نیم نوبل گرفته ونخبه ای است که واقعا جان خیلی از انسانها زادرپزشکی نجات داده این جانبازعزیز با اینکه شیمیایی بود وسالها درخطوط اول جنگ ۸ ساله مردانه جنگید به رحمت خداوند رفت؟ این نخبه علمی که راضی نیست واجازه ندارم نامش راببرم درمقابل علی پروین که عمری ازدنیا لذت برده و،،، ز چرا برای فرزند او اینهمه خبرمنتشرمیشه مشرق تورابه فاطمه زهراسلام الله علیها سانسورنکن اگردوستش داری ویا کاری نکن که این کلیپ به اخربرسه واز سایت حذف شود منکه اهانت وتوهین نکرده ام که خبرم رامنتشر نکنی به هرجهت درد این ایت علی پروین هم اگرفوتبالیست بوده منافعش هم برده پلی اون جانباز شیمیایی که ارثزبیماری کرونا به رحمت الهی رسید دوفرزند داره وبرادرش هم صدها باربیشتر ازعلی پروین نام وپرچم ایران زابا علم خود به احتزلز دراورده وشخص جانبازهم که به عرض رسید بالاخره حال ادم ازبعضی رانتها و؟؟؟؟؟؟؟ به هم میخورد
    • مهدی IR ۰۰:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۴
      4 1
      واقعااا واقعاا حق با شماست بعضی کارهای که ما میکنیم اینکه یکی رو خیلی خیلی بالا میبریم درحالی اینطوری نیس واقعاا محمد پروین کیه؟؟ علی پروین کیه؟؟
    • IR ۰۷:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۴
      0 0
      نمی دونم چه مشکلی با علی پروین داری که این طومار رو نوشتی اما هر کسی که زمان جنگ و دهه 60 رو یادشه به خوبی می دونه اصولا علی پروین اون موقع یکی از دلخوشی های بچه های جنگ و جبهه بود از نظر اخلاقی از طرفداران ایشون و مکتب شاهین بودن و یکی از کسایی که مانع شدن استقلال رو نابود کنن به دلیلی که نماد تیم شاهنشاهی شده بود همین شخص بود!.....موضوع فساد در فوتبال ایران کلا به زمان مثلا حرفه ای شدن فوتبال ایران در 20 سال اخیر بر می گرده که ناگهانی دستمزد ها ده برابر شد نه اون موقع که بعضا کل وسایل یه تیم پشت یک وانت بود.....البته من خودم دیگه اعقادی به فوتبال ندارم چون فوتبال از هدف اصلی خودش که اخلاق بود کاملآ خارج شده و دنیای امروز فوتبال فقط پول هست رقابت فخر فروشی و تحقیر شاید بشه گفت اکثر اسوره های فوتبال دم مرگ متوجه میشن چیزی جز یک پوچی عبس و رقابتی بی پایان نبود...اصولا رقابتی که پایان نداره پوچه و ورزش حرفه ای واقعا ته نداره آدمی رو مثل برده بنده خودش می کنه...اما فقط اخلاق می ماند..
    • IR ۰۹:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۴
      1 0
      شما خودت هم جزئی از جامعه هستی مطالب زیادی این سایت منتشر میکنه ولی پربازدید ترین خبر میشه این خبر! میدونی چرا ؟به خاطر من به خاطر شما!که خودمون دنبال خبر حاشیه ای و سلبریتی و.. هستیم بعد میایم مردم رو پند میدیم .
  • IR ۲۱:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۳
    5 1
    سلطان !! هم کار ضروری نداریم ، هم پول !!!!
  • IR ۲۲:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۳
    5 2
    به به ایشون بالاخره از بیمارستان داخل اتاقش مرخص شدن
  • IR ۲۳:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۳
    7 3
    دریغا که عمر برفت ازهمه و ریا وسواستفاده وخودبزرگ بینی هر روز فربه تر از روز قبل
  • نبی IR ۲۳:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۳
    14 0
    امیدوارم همه مریضها مانند محمد پروین با سلامتی کامل از بیمارستان مرخص شوند انشاالله

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس