روحانی

روحانی پس از دریافت گزارش‌های جداگانه از وزیران کشور و بهداشت، درباره اجرای طرح فاصله‌گذاری هوشمند از روز شنبه و آغاز فعالیت کسب و کارهای کم‌ریسک در همه استان‌ها به جز تهران تاکید کرد.

به گزارش مشرق، حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور پس از دریافت گزارش‌های جداگانه‌ای از وزیران کشور و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی درباره اجرای طرح فاصله‌گذاری هوشمند از روز شنبه و آغاز فعالیت کسب و کارهای کم‌ریسک در همه استان‌ها به جز تهران، تاکید کرد که این طرح باید با نظارت دقیق و رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی اعلام شده از سوی وزارت بهداشت و ستاد ملی مبارزه با کرونا اجرا شود.

بیشتر بخوانید:

دستورات رئیس جمهور به وزرای نیرو و نفت

روحانی حکم کاظم خاوازی را صادر کرد

فعالیت کسب و کارهای کم ریسک در تهران نیز قرار است از سی‌ام فروردین آغاز شود.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در این گفت‌وگو گزارشی را از آخرین وضعیت استان‌ها و تهران در روزهای گذشته و امروز و میزان آمادگی و ارزیابی از اجرای طرح فاصله‌گذاری هوشمند اجتماعی ارائه کرد.

روحانی در گفت‌وگو با سعید نمکی، ضرورت هماهنگی لازم با سایر دستگاه‌ها و نظارت دقیق و جدی از سوی وزارت بهداشت برای رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی از سوی کسب و کارهای کم‌ریسک را در دوره اجرای این طرح، مورد تاکید قرار داد.

عبدالرضا رحمانی فضلی نیز در این گفت‌وگو گزارشی را از کار کمیته امنیتی و اجتماعی ارائه و بر آمادگی وزارت کشور برای اجرای دقیق طرح فاصله‌گذاری هوشمند اجتماعی تاکید کرد.

رئیس جمهور در این گفت‌وگو، هماهنگی منسجم‌تر وزارت کشور با وزارت بهداشت برای پیشبرد طرح فاصله‌گذاری هوشمند اجتماعی و بازفعالیت کسب و کارهای کم‌ریسک از روز شنبه را ضروری خواند و تاکید کرد: تمامی پروتکل‌های بهداشتی باید به طور دقیق در همه این کسب و کارها، اماکن عمومی و به‌ویژه در وسایل نقلیه عمومی اجرا و مراعات شود.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۲۰:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۱
    7 0
    به نظرم روحانی از اولیاء الله است و تصرف تکوینی در ویروس کرونا است. یک اشاره کرد کرونا تمام شود و تمام شد. گفت باید تا آخر فرودین کرونا تمام شود و با روند کاهش مبتلایان روزانه به همان صورت که رییس جمهور فرمودند تمام خواهد شد.
    • IR ۰۰:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۲
      0 0
      من وروحانی هم بازی میشیم ولی من بازی نمیکنم !
  • IR ۲۲:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۱
    4 0
    امار خطی ایران برای بازگشایی سریعتر کسب و کار بود هفته اینده هم مدارس و دانشگاهها تا شاهد بهترین مدیریت در دنیا از طرف دولت بنفش امید باشیم
    • IR ۰۴:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۲
      3 1
      جالبه خودشون دارن هر روز امار ابتلا رو بالاتر اعلام میکنن. چقدر این دولت جون مردم پشیزی براش نمی ارزه.
  • IR ۲۳:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۱
    3 1
    کارمند بخش اموزش دانشگاه هستم بدون بودن دانشجو عملا کاری برای انجام نداریم صبحها با سرویس میریم اداره الان پیامک اومد شنبه 23 فروردین همه باید سرکار باشن یعنی از صبح تا 15.30 باید دیوار را تماشا کنیم رفت و برگشت تو سرویس 25 نفر ایمنی گله ای
    • IR ۰۴:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۲
      3 0
      خدا رحم کنه بهتون. به خدا اوضاع خوب نیست. میترسم موج دوم و سوم شروع بشه. چقدر بی مسئولیتن.
  • DE ۲۳:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۲
    0 1
    آغاز فعالیت کسب و کارهای کم‌ریسک و پر درآمد نظیر نمایندگی مجلس چه موقع میشه .
    • IR ۰۸:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۳
      0 0
      اولا شروع شده. ثانیا بشدت پر ریسک است.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس