کد خبر 1060059
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۹
زلاتان

ستاره سوئدی تیم فوتبال میلان دست به حرکت دیگری زده که بیش از پیش خشم هواداران تیم سابق دوران بازیگری‌اش را در پی داشته است.

به گزارش مشرق، هنوز خشم و کینه هواداران تیم فوتبال مالمو از بازیکن سابق‌شان زلاتان ابراهیموویچ به خاطر خرید سهام رقیب همشهری، باشگاه هاماربی فروکش نکرده بود که این ستاره 38 ساله با یک اقدام جنجالی دیگر خشم آنها بیش از پیش برانگیخت.

باشگاه هاماربی با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که زلاتان ابراهیموویچ  به سوئد برگشته تا در کنار بازیکنان این تیم یک جلسه تمرینی داشته باشد و به این شیوه آمادگی جسمانی خود را برای از سر گرفتن تمریناتش با میلان حفظ کند.

بیشتر بخوانید:

بینی بریده مجسمه زلاتان تبدیل به گردنبند شد

یسپر یانسون، مدیر ورزشی باشگاه هاماربی که ایبرا مالک 25 درصد از سهام آن است، با اعلام حضور ستاره میلان در تمرینات این تیم پشت درهای بسته گفت: زلاتان در کنار اعضای خانواده‌اش در شهر استکهلم بود و احساس کرد که می‌خواهد بار دیگر پا به توپ شود. بازیکنان ما تا الان به صورت داوطلبانه در تمرینات شرکت داشتند اما از روز دوشنبه تمرینات گروهی ما از سر گرفته می‌شود و از حضور زلاتان هم در آن تمرینات استقبال می‌کنیم.

با توجه به تعطیلی تمامی زمین‌های تمرینی و مجموعه‌های ورزشی در ایتالیا، بازیکنان سری A چاره‌ای جز حفظ آمادگی‌شان با تمرین در خانه ندارند و به همین دلیل برخی از لژیونرهای شاغل در این لیگ ترجیح داده‌اند به کشورهای خود برگردند تا شرایط بهتری برای حفظ آمادگی‌شان داشته باشند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس