کد خبر 1059914
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۸
فتحی:ادعای روزنامه ایتالیایی را بی‌پاسخ نخواهیم گذاشت/ استراماچونی از زندگی در تهران راضی است

امیرحسین فتحی مدیرعامل وقت باشگاه استقلال با رد تمام نگرانی‌ها مدعی بود پرونده شفر با چیزی نزدیک به صفر ریال بسته می‌شود!

به گزارش مشرق، در بهار پارسال هنگامی که استقلال مغلوب پدیده و وینفرد شفر از سمت خودش اخراج شد، بسیاری از پیشکسوتان و اطرافیان باشگاه استقلال ابراز نگرانی می‌کردند که با توجه به شکل عجیب عقد قرارداد با این مربی آلمانی، بدون شک اگر او راهی فیفا شود حکم سنگینی علیه طرف ایرانی خواهد گرفت ولی امیرحسین فتحی مدیرعامل وقت باشگاه استقلال با رد تمام نگرانی‌ها مدعی شد پرونده شفر با چیزی نزدیک به صفر ریال بسته می‌شود!

بیشتر بخوانید:

مذاکره شفر با مدیرعامل جدید استقلال

فتحی از استقلال رفت و البته پیرمرد آلمانی هم برای رسیدن به پول خودش شکایت کرد تا حکمی به ارزش ۵۵۰ هزار دلار علیه آبی‌پوشان ایرانی بگیرد! اتفاقاً طی روز‌های گذشته چند نفر از مدیران استقلال در گفتگو‌های دوستانه خود همین مسئله را مطرح کرده و با کنایه زدن به مدیرعامل سابق می‌گفتند‌: مگر قرار نبود پرونده با صفر ریال بسته شود؟ البته این پرونده بسته می‌شود، اما با صفر‌های زیاد!

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۱
    1 0
    یکبار هم شده قوه قضائیه در قراردادهای ورزش ورود کند و دلیل این همه بی لیاقتی در عقد قرار داد را بررسی کند
  • فرهاد IR ۲۰:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۱
    1 0
    من یکسال مدر عامل یک شرکت بودم تمام بدهی های شرکت الان گردن من است و تمام چک ها را دادگاه حکم زده من پرداخت کنم چطور اینها این همه بدهی ایجاد می کنند و به این راحتی استعفا می دهند و هیچ برخوردی نمی شود؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس