کد خبر 1059899
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۶
انتخابات در آمریکا

با فوت یک هزار و 835 نفر دیگر ظرف 24 ساعت گذشته، تعداد قربانیان ویروس کرونا در ایالات متحده آمریکا به 14 هزار و 795 نفر افزایش یافت.

به گزارش مشرق، با مرگ ۱۸۳۵ نفر دیگر ظرف ۲۴ ساعت گذشته، تعداد قربانیان ویروس ناشناخته «کرونا» در ایالات متحده آمریکا به ۱۴ هزار و ۷۹۵ هزار نفر افزایش یافت و مجموع مبتلایان به این ویروس ناشناخته در آمریکا به ۴۳۵ هزار و ۱۲۸ نفر رسید.

آمار و ارقام منتشر شده در پایگاه اطلاع رسانی «worldometers» حاکی از آن است که نیویورک همچنان با ۱۵۱ هزار و ۱۷۱ مورد ابتلا و ۶ هزار و ۲۶۸ مورد فوتی همچنان بعنوان مرکز شیوع کرونا ویروس در آمریکا محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید:

اینجا دیگر سرزمین آرزوها نیست

دزدی دریایی ماسک و خودخواهی آمریکا در ورطه بحران کرونا

رئیس سازمان بهداشت جهانی تهدید به مرگ شد

انتخابات در آمریکا با شرایط کرونایی +عکس

نیوجرسی با ۴۷ هزار و ۴۳۷ مورد ابتلا و یکهزار و ۵۰۴ مورد فوتی و میشیگان با ۲۰ هزار و ۳۴۶  مورد ابتلا و ۹۵۹ مورد فوتی ایالات بعدی آمریکا محسوب می شوند که بعد از نیویورک بیشترین آمار مبتلایان به ویروس ناشناخته «کووید-۱۹» را دارند.

جدیدترین آمار و ارقام مربوط به شیوع کرونا حاکی از ابتلای یک میلیون و 518 هزار و 773 نفر از مردم سراسر جهان به کرونا و مرگ 88 هزار و 505 نفر بر اثر ابتلا به این ویروس می‌باشد.

آمریکا همچنان بیشترین تعداد مبتلایان در جهان را دارد و اسپانیا با ۱۴۸ هزار و ۲۲۰ مورد ابتلا و ۱۴ هزار و ۷۹۲ مورد فوتی در جایگاه دوم و ایتالیا با ۱۳۹ هزار و ۴۲۲ مورد ابتلا و ۱۷ هزار و ۶۶۹ مورد فوتی در جایگاه سوم کشورهای جهان با بیشترین آمار مبتلایان به ویروس کرونا قرار دارند.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس