به گزارش مشرق، کانال تلگرامی ایرانی مقیم انگلستان فیلمی از پایین کشیده شدن پرچم اتحادیه اروپا اینبار در فرانسه را منتشر کرد.

فرانسه سومین کشور اتحادیه اروپا بعد از انگلیس و ایتالیا پرچم اتحادیه اروپا را  به پایین کشید.

دانلود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 12
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۸:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۱
    3 6
    یه اسکلی رفته از دم در خونشون پرچم رو کشیده پایین
  • DE ۱۰:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۱
    10 1
    اقای زیبا کلام تسلیت تسلیت! امیدواریم غم اخرتون باشه! قبله عالمتون داره تکه تکه میشه!
  • IR ۱۱:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۱
    8 3
    خخخخخ اتحادیه؟!! اتحاد اونجاست که حشد الشعبی به اربابتون گفت یه گلوله سمت ایران شلیک کنی اینور من جوابت رو می دم، اتحاد اونجاست که سید حسن گلوی اون یکی اربابتون رو تو مرزهای غصبی خودش چسبیده، اتحاد اونجاست که وقتی ما نفت نفروشیم، ارباب نفتیتون هم توسط یمن عزیز به خطر می افته.. اتحاد مال ایرانی هاست، نه...... . باشد که آدم شوید.
  • NZ ۱۲:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۱
    6 0
    همان زمان که انگلیس اینکار را کرد خدمتتان عرض کردم تک تک اینها اینکار را کرد. اروپا از دو بعد کاملا همان کاراکتری را دارد که ( با پوزش از همه) یک هرزه دارد. در درجه اول هر تحرکی و هر تصمیمی که آمریکا انجام دهد همان تکلیف شب است و همینطور تحرک انگلیس بر تمامی اروپاییها تاثیر گذار است ولو اینکه فرانسویها نفرت تاریخی نسبت به انگلیس دارند و همینطور آلمانها اما واقعیت میدانی نشاندهنده دنباله روی سیاسی آنهاست چون بعد از جنگ جهانی دوم اینطور الفبای سیاسی و اجتماعی آنها شکلگیری پیدا کرد. البته این سناریو شامل تمام کشورهای انگلیسی زبان در دنیا هم میشود همانطور که شامل کشورهای دیگری در آسیا و آفریقا هم میشود با شدت کمتر یا بیشتر.
  • IR ۱۳:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۱
    6 0
    گلوبالیست های صهیونیست دارن یکی یکی نابود میشن
  • IR ۱۳:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۱
    10 0
    ان شالله به زودی شاهد پایین کشیده شدن پرچم امریکا از ایالتهای مختلف امریکا باشیم با فروپاشی این کشور خبیث و زورگو
  • IR ۱۳:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۱
    4 0
    اتحاد شیطانی دار عوامل بقای اشغال آمریکا از کشورهای اروپائی
  • IR ۱۳:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۱
    5 0
    اتحاد شیطانی دار و دسته و عوامل بقای اشغال آمریکا از کشورهای اروپائی
  • IR ۱۳:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۱
    2 0
    اتحاد شیطانی دار عوامل بقای اشغال آمریکا از کشورهای اروپائی
  • CA ۱۵:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۱
    1 9
    البته خواست آمریکا از بین رفتن اتحادیه اروپا هست برای همین بازی روانی با کرونا و جلیقه زرد و جدایی طلب در ایتالیا و فرانسه و اسپانیا راه انداخته. وجود اتحادیه اروپا از نظر سیاسی کاملا به نفع ایران هست حالا با برجام یا بدون برجام پس بدون درک سیاسی لطفاً نظر ندید. تنها عاملی که می‌تونه آمریکا رو در حبس نگه داره همین اتحادیه اروپا هست. برای همین ایران حتی اگر بتونه بایستی به سه کشور ایتالیا فرانسه و اسپانیا کمک بکنه بخصوص ایتالیا . ایران با تکنولوژی نانو و تولیدات دارو و البته کمک به فروش محصولات ایتالیایی در منطقه خاورمیانه می‌تونه این اتحادیه رو از فروپاشی نجات بده. مهم این هست که دروغ های کرونایی در ایتالیا بازگو بشه. حتی اگر استراماچونی رو میتونست در ایران بیاره ارتباط بهتری با مردم ایتالیا برقرار میشد.حالا این فقط یک نظر هست و سیاستمداران ایران بهتر میدونند ولی نظرم رو گفتم که شاید درست هم نباشد.
    • IR ۱۵:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۱
      6 0
      مفید بودن اتحادیه ی اروپایی در مقابل آمریکا، آن هم همان اتحادیه ای که هم صدایی خود با آمریکا را در پسا برجام به عینه نشان داد، مثل این است که بگوییم اگر سگ وحشی و شغال به ما همزمان حمله کنند بهتر از آن است که سگ وحشی به تنهایی به ما حمله کند. در حقیقت خیانت های هفت ساله ی اخیر با همین دام انجام گرفته است، اول وادادگی در مقابل آمریکا را با دو قطبی ساختگی آمریکا در مقابل اسرائیل از ایران حمایت می کند را توجیه کرده و جا انداختند، پس از آن که آمریکا با استفاده از همین فرصت ساخته شده توسط عوامل داخلی موفق شد توانایی هسته ای ایران را منهدم نموده و سپس قاسم سلیمانی را از ایران و بلکه کل محور مقاومت بگیرد، حال دو قطبی ساختگی اروپا در برابر آمریکا را مطرح می کند تا بتوانندتوانایی های موشکی و منطقه ای را به واسطه ی اروپا منهدم نموده خیانت خود را تکمیل نمایند.
  • IR ۱۵:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۱
    4 0
    اللهم اشغل الظالمین بالظالمین...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس