کد خبر 1059836
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۳
نویر

به نظر می رسد مدیران باشگاه بایرن مونیخ از رفتار اخیر مانوئل نویر رضایت ندارند.

به گزارش مشرق، شیوع ویروس کرونا و تعطیلی موقت مسابقات در فوتبال دنیا فرصت مناسبی را فراهم کرده که بایرن مونیخ پروسه تمدید قرارداد بازیکنان باتجربه اش را سرعت بخشد. دیروز توماس مولر قراردادش را تا سال 2023 تمدید کرد، اما هنوز بایرن مونیخ با مانوئل نویر در این زمینه به توافق نرسیده است.

امروز نشریه بیلد در گزارشی مدعی شد مدیران بایرن مونیخ از رفتنار مانوئل نویر در این شرایط ناراضی بوده و انتظار دیگری از او داشتند. به نظر می رسد خواسته مالی بالا و تمایل به بستن قرارداد طولانی مدت باعث ناراحتی مدیران باشگاه شده و آنها انتظار داشتند کاپیتان بایرن مونیخ برخورد دوستانه تری با آنها داشته باشد.

قرارداد مانوئل نویر در تابستان سال 2021 به پایان می رسد و باواریایی ها فرصت چندانی برای توافق با این دروازه بان باتجربه ندارند. در ماه های اخیر اخباری در مورد تمایل یوونتوس به جذب مانوئل نویر شنیده شده و در صورت عدم توافق بایرن مونیخ با این سنگربان، احتمال جدایی او وجود دارد. چند ماه قبل بایرن با الکساندر نوبل، دروازه بان جوان و آلمانی شالکه به توافق دست یافت و در صورت جدایی مانوئل نویر، آنها از همین حالا گزینه جانشین او را جذب کرده اند.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس