کد خبر 1059809
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۶

به گزارش مشرق، ابوذر گوهری فعال رسانه ای در صفحه شخصی خود درتوییتر درباره آمار قربانیان کرونا در آمریکا نوشت:

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • امیر US ۰۰:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۱
    1 22
    واصولا اینکه اصلا به بهداشت خود اهمیت کمتری میدن
    • IR ۱۵:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۱
      3 0
      اصلا بگویید سیاه نژاد پست است. مگر نه جناب امیرخان آریایی؟
  • IR ۰۰:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۱
    16 0
    به هر حالا به صورت سنتی و غیر رسمی سیاه پوستان در آمریکا شهروند درجه دو حساب میشن، وقتی یه نژاد پرست فاسد مثل ترامپ رییس جمهور آمریکاست دیگه دخل رنگین پوستا اومده.
  • رهام حسامی IR ۱۰:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۱
    5 3
    مبینید ویروسی که خودشان تولید کردند گریبان خودشان را گرفت .اقتصاد انها را فلج کرد و موجب فروپاشی کامل امریکا میشود .و این فروپاشی امریکا و تغغیر قدرت و استقلال ایالتهای ان تا 3 ماه اینده قطعی است .و اروپا هم بزودی در منجلاب فرو رفته و به همان دوران قبل رنسانس برمیگردد همان وحشی ها که حتی حمام و مسواک نمیدانند چیبست .مردمانی که قبیله ای زندگی و باهم در جنگ هستند .البته چین هم مقصر است .اما کشور عزیزمان ایران اسلامی در تولید دارو و تجهیزات پزشکی و تجهیزات محافظتی مانند ماسک و الکل ...کاملا خود کفا و هیچ احتیاجی به سازمانهای بین المللی ندارد. به نظر من در این زمان باید دفاتر بین المللی در ایران بسته شود و هیچ تجهیزات پزشکی یا بازرس سازمان بهداشت جهانی وارد نشود که انها جاسوس هستند و روی مردم ماازمایش میکنند و ویروسی خطرناکتر تولید میکنند. حداقل تا 24 ماه اینده بسته شود .بزودی ویروس ریشه کن میشود نهایت تا نیمه اردیبهشت در ایران کامل پاکسازی میشود و هیچ اثر کرونا دیده نمیشود. و نکته بعدی امارهای امریکا و اروپا دروغ است امریکا با این جمعیت و نبود امکانات و اقتصاد فلج خود بالای 55 میلیون کرونایی و حداقل 8 تا 10 میلیون کشته داده .اروپا هم همینطور مانند طاعون انهارا گرفتار کرده . از بین میبرد .باشد که دیگر ظلم نکنند .و به خود بیایند .بزودی انها در مقابل ما زانو زده و التماس میکنند کمک کنید و ما تحریم را بر میداریم .و ما که خودکفا هستیم پولهای بلوکه شده را میگیریم و قردادهایی که زیرش زدند دوباره برقرار شده و مجبور میشوند هواپیما و کشتی و راکتور گداخت و... را دودستی پیش نوبت بقیه تقدیم کنند .فقطمیگویند ما را از شر این بلا راحت کنید .داریم هلاک میشویم .و ما با رفعت خودمان گذشت کرده و کمک میکنیم و امریکا که چندین کشور شده نیز کمک میخواهد و ما کمک میکنیم و اقتصاد و بهداشت انها را نجات میدهیم .اینها بزودی اتفاق میافتد .
  • سهیل IR ۱۵:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۱
    5 0
    خدا خودش به همه کمک کنه ما که از حکمت الهی سر در نمی یاریم. ولی خود ما انسانها توی این شرایط سختم به خودمون و به هم دیگه رحم نمی کنیم با احتکار، با گرونفروشی، با دروغگویی، با سودجویی، با تبعیض، و با خیلی چیزای دیگه. با چنین رویکردی اگر میزان تلفات و همه گیری کمتر بود تعجب داشت. باید این درس طبیعت رو باید یاد بگیریم که همه در برابر هم مسئولیم و گرنه حال و روزمون همینه که هست و روز به روزم بدتر میشه. من که امیدی به پایان حرص و طمع و ولع در انسان نداشته و ندارم، فقط یه معجزه می تونه مارو نجات بده. همه برای یکی و یکی برای همه
  • IR ۱۶:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۱
    4 1
    مشرق چرا نظرهای علمی رو سانسور میکنی؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟ گفتم راجع به یوجنیکس یا eugenics و تفکر پاکسازی به مردم بگو تا بفهمن چقدر سیاست آمریکا شومه. سایتت باید قابل ارجاع و محل یادگیری و تبادل نظر باشه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس