کد خبر 1059781
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۰
پیروانی گل محمدی

سرپرست پرسپولیس در خصوص حواشی مربوط به حضور چند بازیکن این تیم در تمرینات و موضع باشگاه سپاهان در قبال بازی جنجالی و همچنین مشکلات مالی به صحبت پرداخت.

به گزارش مشرق، حضور چند بازیکن پرسپولیس در تمرینات و استادیوم شهید کاظمی در روزهای قرنطینه با حواشی زیادی همراه شده است. افشین پیروانی، سرپرست پرسپولیس در این خصوص اینطور توضیح داد: ما مثل تمام تیم‌های دیگر و ورزشکاران به دنبال این بودیم که در قرنطینه باشیم و تمرینات را توسط مربیان و برنامه ارائه شده در قرنطینه دنبال کنیم و ممنوعیت داشتیم در خصوص تمرینات گروهی.

بیشتر بخوانید:

جزئیات لو رفته از تمرینات مخفیانه پرسپولیس+عکس

این عکسی که منتشر شده، آقای احمد نوراللهی هم به عنوان یکی از کاپیتان‌های تیم مصاحبه کرد و توضیح داد که این عکس مربوط به دوران قبل از ایجاد محدودیت تمرینی بوده است. ما پرسپولیس هستیم و تیم بزرگی هستیم و همه به دنبال انتشار اخبار ما هستند. ما می‌دانیم سلامت و جان مردم و تیم خودمان برای ما اهمیت دارد و بیشترین هواداران را داریم و البته بیشترین فعالیت رسانه‌ای هم در حوزه باشگاه پرسپولیس است. این قول را من می‌دهم که هیچکس اجازه نداشته تمرین کند و البته باید حقایق را هم گفت که چند روز پیش یکی از بازیکنان به محل تمرین رفته بود بعد از تماسی که با من گرفتند این اجازه را ندادم.

وی ادامه داد: خواهشی که دارم این است که ما به خوبی می‌دانیم این ها سرمایه فوتبال و مملکت هستند و ما تمام تلاش خودمان را می‌کنیم تا در شرایط قرنطینه آسیبی نرسد.

سرپرست پرسپولیس درباره حواشی شکل گرفته درباره قهرمان احتمالی این فصل که با واکنش باشگاه سپاهان و نیکفر همراه شده بود نیز گفت: نیم فصل را از هفته پانزدهم حساب می‌کنند یا هفته هفدهم. من فکر می‌کنم دوستان بازی با نساجی ما را که عقب افتاده هفته دوازدهم بود به خاطر آلودگی را به حساب نیاوردند و تا هفته چهاردهم را حساب کردند. اگر ۱۵ هفته باشد ما با ۳۱ امتیاز قهرمان هستیم و اگر نیم‌فصل را بعد از هفته هفدهم حساب کنند هم ما باید قهرمان باشیم. فکر می‌کنم یک مقدار باید بررسی بیشتر صورت می‌گرفت و با اطلاعات بیشتر حرف می‌زدند.

باید به آینده نگاه کرد و اینکه به عقب برگردیم و بازی‌ای که انجام نشده و تیم وارد زمین نشده و بخواهیم درباره آن صحبت کنیم، باید سلامتی برای آرزوی سلامتی برای هموطنان در اولویت باشد. این معضل مشکلاتی برای کل جامعه شکل داده است. هر کس طبق رتبه و جایگاهی که دارد صحبت می‌کند. اول باید سلامت جامعه را در نظر گرفت و بعد بازی‌ها برگزار شود و بعد از آن مثل گذشته اقتدار را نشان می‌دهیم و قهرمان می‌شویم. ما با توجه اینکه قهرمان بلامنازع چند فصل اخیر بودیم و نیم فصل قهرمان شدیم، مطمئن باشید تحت هر شرایطی در پایان فصل جشن قهرمانی را به کمک هواداران و در کنار آنها خواهیم گرفت.

پیروانی در پایان درباره مسائل مالی باشگاه گفت: این حق هر بازیکنی است که حق و حقوق خود را بگیرد و بابت زحمتی که می‌کشد دنبال آن است. مدیرعامل و تمامی اعضای تیم به دنبال این هستند تا مشکلات مالی که چندین و چند سال است دنبال پرسپولیس است برطرف شده و در نهایت بار دیگر با تمرکز بالا به دنبال قهرمانی باشیم.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس