کد خبر 1058917
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۹
ممبینی

عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال توضیحاتی را در مورد جلسه امروز ارائه کرد.

به گزارش مشرق، هدایت الله ممبینی پس از جلسه امروز هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال در مورد این که به نظر می‌رسد با مهدی محمد نبی دبیر کل جدید فدراسیون زاویه دارد، اظهار داشت: من به شیوه انتخاب انتقاد کرد و با او مخالفتی نداشتم. با صحبت‌هایی که شد جلسه امروز با اعضای هیأت رئیسه خیلی خوب بود و طی مذاکراتی که با AFC و فیفا شده او دبیر کل فدراسیون فوتبال است.

ممبینی در مورد این که آیا مشکلی در بحث انتخاب نبی وجود ندارد، گفت: نخیر، مشکل خاصی نبود.

وی در مورد این که آیا ابراهیم شکوری استعفا کرد یا مجمع او را برکنار کرد گفت: رئیس فدراسیون، دبیر جدید را انتخاب کرد.

عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال در مورد این که چرا زمانی که ابراهیم شکوری به عنوان سرپرست دبیر کلی فدراسیون انتخاب شد با این که 10 سال سابقه کار نداشت و قانونا باید با سه ماه تمدید در این پست حاضر می‌شد اما 16 ماه در این پست فعالیت کرد، او در این مورد صحبتی نکرد، اما به همین خاطر به نظر می‌رسد که اکنون با سرپرست فدراسیون زاویه دارد، گفت: خیر، زاویه‌ای نیست، البته اگر به آن زمان نگاه کنید آن موقع هم به نحوه انتخاب اعتراض داشتم.

ممبینی در مورد جلسه امروز تصریح کرد: جلسه امروز بیشتر حول و حوش اصلاح اساسنامه بود که سخنگوی فدراسیون گزارشات تکمیلی را می‌دهد. ان‌شاءالله باید کاری کنیم که روی بحث‌هایی که فیفا دارد اصلاح اساسنامه انجام شود و فوتبال راه خودش را ادامه بدهد. با توجه به بحث کرونا و بیماری که فوتبال را تعطیل کرده باید دست به دست هم بدهیم و در این فرصت اصلاح اساسنامه را با سرعت انجام بدهیم تا ان‌شاءالله مشکلی در فوتبال نداشته باشیم.

وی در مورد تکلیف لیگ برتر گفت: هنوز تصمیمی گرفته نشده، کار گروه ورزش کشور باید نظرش را اعلام کند و بعد از آن ان‌شاءالله فدراسیون در جلسات به این موضوع رسیدگی کند.

بیشتر بخوانید:

پایان جنجال دبیرکلی با تایید AFC

عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال در مورد احتمال برگزاری مسابقات لیگ برتر در شهرهای گرم عنوان کرد: اینها همه حدسیات و نظرات مختلفی است که داده می‌شود. هر کسی می‌تواند نظری را ارائه بدهد. اجازه بدهید وضعیت به چه شکل می‌شود. ان‌شاءالله بهتر شود. سازمان لیگ و کمیته مسابقات قرار شد بیشتر از این با باشگاه‌ها در ارتباط باشد.

ممبینی در باره این که امروز اسلامیان در جلسه غایب بود اظهار داشت: بله، اما تلفنی با او در تماس بودیم.

وی در مورد چگونگی اصلاح اساسنامه تصریح کرد: امروز یک جدول زمانبندی که فیفا آن را خواسته و تا 14 آوریل باید به فیفا ارسال شود که فکر کنم 4-3 روز وقت داریم، این جدول زمانی را تنظیم کردیم و زمانی که آماده شد اگر صلاح دانستند آن را در اختیار رسانه‌ها قرار می‌دهند.

عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال در مورد این که به نظر می‌رسد شکاف عمیقی بین خودش و بعضی از اعضای هیأت رئیسه فوتبال به وجود آمده و آیا جلسه امروز باعث همدلی شده، اظهار داشت: سؤال‌های حاشیه‌ای نپرسید. قرار شد سوالات خوشگل‌تر بپرسید.

ممبینی در مورد مشکلات مالی افزود: با توجه به تحریم‌هایی که وجود دارد و مشکلاتی که در همه دستگاه‌ها به وجود آمده، این مشکلات هم باید حل شود.

وی در مورد این که آیا اوضاع مالی فدراسیون خوب است یا بد است، گفت: اگر این را از امور مالی فدراسیون سؤال کنید بهتر جواب می‌دهد. این بحث یک بحث گسترده است و چندین ساعت زمان نیاز دارد. فوتبال کشور اگر بخواهد شاخص‌های حرفه‌ای را پیش ببرد و حق پخش و رقم‌های بزرگی که در فوتبال تأمین می‌شود بیاید زمان‌بر است.

عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال در مورد این که انتخابات فدراسیون مهر ماه برگزار می‌شود، عنوان کرد: جدول زمانبندی برای اصلاح اساسنامه امروز در جلسه مورد بحث قرار گرفت که انتخابات هم در آن گنجانده شده و تاریخ آن اعلام می‌شود.

ممبینی در پاسخ به این سوال که چرا در آخرین جلسه هیأت رئیسه در سال 98 حتی به صورت اینترنتی حضور نداشت و آیا قصد داشت این جلسه رسمیت نداشته باشد، گفت: لطفا سوالات حاشیه‌ای نپرسید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس