کد خبر 1058446
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۶
گزارش ویدئویی تسنیم| پزشکی ‌که از قافله ‌‌مدافعان حرم جا مانده بود / شهید ‌فرهاد به آرزویش رسید

همسر شهید دکتر مجید فرهاد با بیان اینکه شهید فرهاد به رزمندگان مدافع حرم علاقه بسیار زیادی داشت، گفت: همسرم از جمله پزشکانی بود که مردم برایش بسیار اهمیت داشت.

به گزارش مشرق،  شهید دکتر مجید فرهاد نخستین پزشک شهید مدافع سلامت در منطقه کاشان است که چند روز پیش در گلزار شهدای شهرستان کاشان در کنار شهدای مدافع حرم این منطقه آرام گرفت.

پریسا صادقی با بیان اینکه همسرم جدای آنکه همسر مهربان و فداکار بود، به مردم بسیار اهمیت می‌داد، اظهار داشت: همسرم از جمله پزشکانی بود که مردم برایش بسیار اهمیت داشت و حتی گاهی اوقات من به او ایراد می‌گرفتم اما شهید فرهاد تاکید داشت که در کارش تعهد دارد.

بیشتر بخوانید:

همسر شهید دکتر مجید فرهاد با بیان اینکه شهید فرهاد اعتقادات مذهبی بسیار قوی داشت، افزود: شهید فرهاد به عتبات عالیات، سوریه، مکه و شهرهای مذهبی علاقه بسیار زیادی داشت و چندین بار خداوند زیارت عتبات را قسمت او کرد؛ شهید فرهاد به اهل بیت عصمت و طهارت(ع) به ویژه امام حسین(ع) علاقه ویژه‌ای داشت.

وی با بیان اینکه شهید دکتر فرهاد علاقه بسیار زیادی داشت تا به خیل رزمندگان مدافع حرم بپیوندد، ابراز داشت: شهید دکتر مجید فرهاد به رزمندگان مدافع حرم علاقه بسیار زیادی داشت و بر همین اساس خداوند بدین گونه شهادت را نصیب او کرد اما من او را از این کار منع می‌کردم.

صادقی با بیان اینکه فرزند 10 ساله ما باعث شد تا او را از حضور در جبهه مقاومت منع کنم، گفت: بیماری شهید دکتر مجید فرهاد یک ماه طول کشید و همه پا به پای او سوختیم چراکه شاهد وخیم‌تر شدن وضعیت بیماری او بودم و زمانی که به تهران منتقل شد از وضعیت جسمی او اطلاعی نداشتم.

همسر شهید دکتر مجید فرهاد ضمن اشاره به خدمات بی‌وقفه کادر درمان تصریح کرد: از معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی کاشان به واسطه تلاش‌های بی‌وقفه تشکر می‌کنم و از تمامی افرادی که به طریق مختلف ابراز همدردی کردند، تشکر و قدردانی می‌کنم.

وی با بیان اینکه از تمامی مردم درخواست دارم در منزل بمانند، تاکید کرد: همسر من در شرایط بسیار وخیمی قرار داشت و اگر مجبور بودم او را در این شرایط در منزل نگه می‌داشتم جراکه محیط بیمارستان آلوده است و امکان بیماری به واسطه آلودگی‌های بیمارستانی وجود دارد.

صادقی با بیان اینکه به فرزندان خود رحم کنید، تبیین کرد: من یک فرزند 10 ساله دارم و امروز باید فرزندم یتیم و بی‌پدر باشد و بر همین اساس از شهروندان درخواست دارم تا بهداشت را رعایت کنند و در منزل بمانند تا با این اقدام به پزشکان و پرستاران رحم کنید.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 11
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۷
    32 8
    خدا این پزشک شریف، مومن و عزیز رو رحمت کند
  • IR ۱۳:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۷
    31 4
    یا الله بهترین روزیها رو نصیب این استاد بزرگوار کن که همانا همجواری با ائمه اطهار هست.
  • حمید IR ۱۴:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۷
    30 4
    اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم.....
  • IR ۱۵:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۷
    30 4
    خدا رحمت کند اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
  • IR ۱۵:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۷
    28 4
    سلام خدارحمتش کندکشورماب اینجورپزشکان مومن زیادنیازدارد
  • IR ۱۵:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۷
    27 0
    روحت شاد و خذاوند متعال رحمت کند
  • IR ۱۶:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۷
    12 1
    دشمنان خدا دوست دارن با منفی کاری آدمهای خوب رو روانه جهنم کنن. خخخخخخ. اینها زنده هستن و پیش خدا روزی میخورن. با منفی شما هم تغییری در مقدراتشون ایجاد نمیشه چون ضامن اینها خالق این جهان هست!!!!!
  • IR ۱۶:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۷
    8 1
    مشرق خیییییییییییییییلیییی بیغیرتی که اجازه میدی یه عده به این نخبه مومن منفی بدن. یه جایی هم لوس بازیت رو کنار بگذار منفی رو ببندتا قلب داغدیده ها از همکاران از کار دشمنان دین جریحه دار نشه.
  • س IR ۱۸:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۷
    3 0
    خدارحمتش کنه
  • IR ۰۳:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۸
    0 0
    اناشالله همنشین سالار شهیدان در بهشت باشند
  • احمدظاهر IR ۲۲:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۶
    0 0
    رحمت ابدی خداوند نثار همه مردان و زنان مملکت ما باد در هر شرایطی چه جنگ یا کمک به هموطنان و نگهداری و حفاظت از جان مردم از جان خود گذشتند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس