کد خبر 1057576
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۰
سلگی

رییس دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا همدان گفت: شهادت سردار رشید اسلام، حاج میرزامحمد سلگی به‌خاطر مشکلات تنفسی ناشی از عوارض شیمیایی دوران دفاع مقدس بود.

به گزارش مشرق، دکتر رشید حیدری مقدم در جمع اصحاب رسانه  با تشریح دلایل  شهادت جانباز سرافراز حاج میرزا محمد سلگی اظهار داشت: سه هفته قبل سردار سلگی به دلیل مشکلات قلبی در بیمارستان بستری شدند که بعد از گذاشتن استند برای ایشان و مساعد شدن حال عمومی از بیمارستان ترخیص شدند.

ببینید:

فیلم/ حاج میرزا سلگی به یاران شهیدش پیوست

وی با بیان اینکه مجدداً چند روز بعد به دلیل مشکلات تنفسی و کلیوی در  بیمارستان بستری شدند که متاسفانه به دلیل وخامت حال عمومی، ایشان به کما رفتند، افزود: در مدت زمان بستری بودن در بیمارستان، دو بار تست کرونا بر روی ایشان انجام شد که هر دو بار نتیجه تست کاملا منفی بود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا همدان بیان کرد: با وجود تلاش همه کادر درمان برای بازگرداندن ایشان، متاسفانه کارهای پزشکی جواب نداد و سردار سلگی صبح روز پنج‌شنبه ۱۴ فروردین ماه به جمع یاران شهیدش پیوست.

وی  با اشاره به اینکه امثال سردار سلگی از سرمایه‌های ارزشمند و بی بدیل جامعه ما هستند، گفت: این شهید بزرگوار انسانی وارسته و مردمی، ولایت‌مدار و دلسوز  بودند و یاد و خاطره ایشان همیشه در ذهن‌ مردم ما باقی خواهد ماند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • علی افصحی IR ۲۰:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
    10 2
    بسم الله الرحمن الرحیم. یقین داریم که هرگز آب نمی میرد چرا که خداوند فرموده من الما کل شیی حی. سره انبیاء آیه ۳۰. سردار عزیز سلگی و همه هم سنگران آن شهید عزیز که همچون آب جامعه اسلامی را آبیاری نمودند با خون و جانشان، تا جامعه ای زنده و پویا داشته باشیم .و چقدر قابل احترام است رهبر فرزانه ما ، آیه الله خامنه ای که فقط در حق این شهید عزیز فرمود که اگر شرایط مناسب بود برای زیارت ابن‌جانباز به همدان می رفتم و او را زیارت می کردم.این مدال بسیار ارزنده ای بود که مقام معظم رهبری به سبنه فراخ آن عزیز نصب کرد.اینک آن بزرگ در بین ما نیست و عندالله مرزوق است.او دیگر رنج جانبازی را در دنیا گذاشته و در عقبی و نزد شهدا و سالار شهیدان امام حسین و ابی الفضل العباس ،دو پای ملکوتی به تن داشته و با آن پاهای چابک در پیرامون انبیاء و اولیاء در تردد است.او که در همه سال های جانبازی فدایی ولی فقیه بود.این سردارعزیز و سرداران همسانش کوه های استوار و امان زمین جامعه ولایی ما هستند.تا روح این پیشتازان و نیز وجودبازماندگان از خیل آن شهید بزرگوار ،در جامعه ما هستند و تا این وارثان انبیا و اولیا و فداییان ولایت هستند هیچ حزن و اندوهی در دلمان هرگز وارد نشده و نخواهد شد.سردار سلگی عزیز نزد اربابت ما را هم شفاعت فرما.
  • IR ۲۱:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
    3 3
    مشکل ریه و کلیه یعنی کرونا. پرت و پلا نگین.
    • bashir IR ۱۲:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۵
      3 1
      شما ببخش آقای دکتر دارای بورد تخصصی!!!!!. مطب تان کجاست آدرس بده بقیه هم از دانش شما استفاده کنند و آکبند آنور آب نبری.!!!!
  • IR ۲۲:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
    5 0
    خیلی عزیزی کتابت عالی بود با قمر منیر بنی هاشم محشور بشی ان شاء الله اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس