به گزارش مشرق، «حسین امیرعبداللهیان» دستیار ویژه رئیس مجلس شامگاه امروز (سه‌شنبه)، در توییتی به سه زبان فارسی، انگلیسی و عربی، ضمن جنگ روانی خواندن تحرکات اخیر آمریکا، به آنها هشدار داد که اگر بار دیگر مرتکب خطای نظامی شوند،‌ بی‌تردید این اقدام آنها به خروج هرچه‌ سریعتر آنها از منطقه و پایان صهیونیسم منجر خواهد شد.

ببینید:

فیلم/ ماجرای حمله آمریکا به عراق چیست؟

در توئیت یادشده آمده است:‌ «شاید جابه‌جایی‌ها و تحرکات سیاسی آمریکایی‌ها در عراق و منطقه نوعی جنگ روانی باشد. کاخ سفید از نزدیک توان مرجعیت و مردم عراق را دید».

ائتلاف آمریکایی ظرف یکی دو هفته اخیر از برخی پایگاه‌هایش در عراق عقب نشینی کرده است و برخی منابع عراقی می‌گویند بیم واشنگتن از ادامه پاسخ مقاومت به ادامه اشغالگری و تجاوزگری ائتلاف آمریکایی دلیل آن بوده است به خصوص که آمریکا بر ماندن در عراق به رغم خواسته ملت و دولت این کشور اصرار دارد.

آمریکا در بامداد سیزدهم دی ماه ۱۳۹۸ در یک حمله هوایی ابومهدی المهندس، از فرماندهان کتائب حزب الله را به همراه  شهید حاج قاسم سلیمانی فرمانده وقت نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ترور کرد که به دنبال این جنایت آمریکا پارلمان عراق خروج هر چه سریع‌تر نظامیان آمریکایی از خاک عراق را تصویب کرد و مردم عراق هم با برپایی تظاهرات گسترده بر ضرورت خروج اشغالگران از کشورشان به منظور بازگشت ثبات و امنیت به آن تاکید کردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سردار IR ۰۱:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
    3 0
    این اشغالها باید سریع گورشان را گم کنند-سردار سلیمانی را شهید کردن -اگه ملاحظه یا محافظه کاری کنیم پرو تر می شوند-مردن به نان ماندن به ننگ

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس