کد خبر 1056973
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۳۹۹ - ۰۷:۰۰
لوگوی پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس با وجود فرصت خوبی که برای کسی درآمد داشت، اما نتوانست قدم‌های خوبی از نظر اقتصادی بردارد و حالا باید با بدهی‌های سنگین روبه‌رو شود.

به گزارش مشرق، پرسپولیسی‌ها در حالی لیگ نوزدهم را آغاز کردند که به لطف قهرمانی در جام حذفی و همین‌طور لیگ برتر، شرایط خوبی را از نظر روحی تجربه می‌کردند اما این تیم که با سرمربی جدید کار خود را آغاز کرده بود، در همان ابتدای فصل درگیر مشکل بزرگ مالی شد. با این حال با اتخاذ تدابیری، اسپانسرهایی که با این باشگاه قرارداد داشتند موافقت کردن تا بخشی از تعهدات مالی خود را پیش از موعد مقرر اجرایی کنند تا بلکه به این ترتیب پیش قرارداد بازیکنان پرداخت شود.

بیشتر بخوانید:

واکنش سرپرست سابق پرسپولیس به قرارداد یحیی

با این حال بدهی سنگینی که از همان ابتدای فصل به خاطر مطالبات برانکو ایجاد شده بود، فشار سنگینی به باشگاه وارد می‌کرد. با ورود انصاری‌فرد هواداران پرسپولیس به وعده‌های این مدیر فوتبالی امیدوار شدند تا بلکه باشگاه‌ محبوب‌شان علاوه بر پرداخت بدهی سنگین خود، هزینه‌های جاری خود را نیز تامین کند. با وجود این که انصاری‌فرد تلاش زیادی انجام داد تا برنامه‌های اقتصادی خود را اجرا کند، اما اتخاذ تصمیماتی پر ابهام نظیر عقد قرارداد با یک کارگزار که منجر به ایجاد اختلاف یا اعضای هیأت‌مدیره شد، اجازه نداد پرسپولیسی‌ها درآمدهای مطلوب خود را کسب کنند.

باشگاه پرسپولیس با وجود گذشت ٢١هفته از لیگ برتر و برگزاری دو بازی لیگ قهرمانان آسیا و ٣ دیدار جام حذفی، نتوانست از فضای تبلیغاتی موجود استفاده کند  تا به درآمدهای واقعی خود دست یابد و حالا با بدهی ۵٠ درصدی به بازیکنان و کار فنی، خود را باید آماده پرداخت حدود ٢ میلیون ۵٠٠هزار دلار به مربیان خارجی قبلی خود کند. البته به این مبالغ باید بدهی ۶ میلیارد تومانی به باشگاه شهر خودرو را نیز اضافه کرد که اگر پرداخت نشود قطعا مشکلات زیادی را برای پرسپولیسی‌ها به همراه خواهد داشت.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
    0 0
    آنهایی که چشم دیدن قهرمانی های پرسپولیس نداشتن ، تیمو به این روز انداختن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس