کد خبر 1056555
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۴
محمد مهدی نظری

مهاجم تیم فوتبال نساجی مازندران گفت:پیشنهاد می کنم فدراسیون به آنهایی که روی جام بیشتر از سلامتی اصرار دارند نفری یک جام بدهد تا خیالشان راحت شود.

به گزارش مشرق، محمد مهدی نظری در خصوص شرایط بازیکنان نساجی بعد از تعطیلی مسابقات لیگ برتر اظهار داشت: واقعیت این است که ما در تعطیلات یک جلسه تمرین کردیم اما واقعا بدن بازیکنان خراب شده است. وقتی بازیکن 40 روز تمرین فوتبالی انجام ندهد معلوم است از نظر بدنی دچار افت فاحش می شود.

وی افزود: ویروس کرونا باعث شده تا هیچکس نتواند تمرین کند، خانواده بازیکنان هم نگران شرایط آنها هستند و از نظر من اگر مسابقات را تعطیل کنند بهتر است. سلامتی بازیکنان و مربیان و عوامل فوتبال از همه چیز و صد جام مهمتر است.

مهاجم نساجی در خصوص اینکه حمید مطهری مربی پرسپولیس و بازیکنان این تیم معتقدند تیم صدرنشین باید به عنوان قهرمان معرفی شود گفت: تیم های دیگر هم حق دارند، سپاهان، استقلال و ... فکر می کنند می توانند به موفقیت برسند چون آنها هم تلاش می کنند.من از شما سوال می کنم آیا از سلامتی چیزی بالاتر داریم؟

بیشتر بخوانید:

تمدید تعطیلی فوتبال استرالیا با شناسایی اولین کرونایی

وی عنوان کرد: فوتبال بدون تماشاگر ذره ای ارزش ندارد. ما در تبریز به مصاف ماشین سازی بدون تماشاگر رفتیم ولی انگار برای یک بازی دوستانه به آنجا رفته بودیم. واقعا آن مسابقه روح نداشت با اینکه توانستیم خارج از خانه پیروز شویم.

نظری تصریح کرد: پیشنهاد می کنم فدراسیون به  آنهایی که روی جام بیشتر از سلامتی اصرار دارند نفری یک جام بدهد تا خیالشان راحت شود. هر کسی چانه جام قهرمانی را زد بهتر است یک جام به آنها بدهند! من جای سازمان لیگ بودم به همه یک جام می دادم تا همه چیز تمام شود و برود.در این زمینه فدراسیون باید یک تصمیم قاطعانه بگیرد و اجازه ندهد بین اهالی فوتبال اختلاف بیفتد.

مهاجم نساجی با اشاره به وضعیت این روزها در فوتبال ایران گفت: همه می گویند در خانه تمرین می کنیم ولی کسی که فوتبال بازی کرده می داند با یک وزنه و یک گرم کردن نمی شود بدن را برای فوتبال آماده نگه داشت. بازیکن باید برای 90 دقیقه بازی آماده شود و تمرین در خانه با تمرین گروهی مسابقه فوتبال خیلی تفاوت دارد.

وی تاکید کرد: اگر فدراسیون تکلیف بازی ها را روشن کند استرس ها از بین می رود و مربیان هم از بلاتکلیفی خارج می شوند. آنها الان نمی دانند اگر بازی ها قرار باشد از نو شروع شود آیا باید به بدن بازیکنان فشار بیاورند یا خیر.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس