کد خبر 1056501
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۵
بهرام افشاری

سرمربی پیشین نساجی در خصوص آتیم ضبط شده سریال پایتخت در این تیم صحبت کرد.

به گزارش مشرق، رضا مهاجری در خصوص آیتم سریال پایتخت که مربوط به تیم نساجی بود و در اردوی این تیم ضبط شد توضیح داد: این ماجرا اتفاقی پیش آمد. آقای مقدم در اردوی ما حاضر شدند و توضیح دادند چنین برنامه‌ای دارند و با توجه به اینکه برنامه در منطقه مازندران ضبط می‌شود نگاهی هم به نساجی داشتند و بخشی از سریال مربوط به این تیم بود. شب بازی در هتل بودیم که آمدند و شرایط را برای ما توضیح دادند و گفتند یک آیتم در نظر دارند و ما هم با پیشنهادشان موافقت کردیم چرا که یک کار فرهنگی و عام المنفعه است. این سریال پایتخت با اقبال عمومی مردم روبه‌رو شده است و مردم آن را دوست دارند و خصوصاً در این ایام که مردم خانه نشسته‌اند و نیاز است که در خانه بمانند برنامه‌های این چنینی خیلی کمک می‌کند.

بیشتر بخوانید:

شوخی استقلالی‌ها با بازی حساس سریال پایتخت

وی در مورد عملکرد بهرام افشاری در نقش گلر و اینکه استعدادش برای این کار چقدر است هم گفت: بهرام افشاری پسر خوبی است و از فیزیک مناسبی برای گلری برخوردار است و فیزیکش برای دروازه‌بان شدن عالی است و نشان داد استعدادش را دارد و چند واکنش خوب از خودش نشان داد و خیلی زود کار را یاد گرفت. بستگی به شرایط سنی و علاقه و وقتی که می‌گذارد و اینکه یک مربی خوب داشته باشد می‌تواند گلر خوبی شود.

سرمربی پیشین نساجی در مورد دلتنگی برای هواداران این تیم گفت: مگر می‌شود دلمان تنگ نشود؟ این یک امر اجتناب ناپذیر است. تنها جایی در فوتبال که جدایی‌ام ناخواسته بود نساجی بود. متاسفانه برایم مشکل به وجود آمد و جدایی در آن اجتناب ناپذیر بود و شرایط جسمی اجازه ادامه کار به ما نمی‌داد. باشگاه وضعیت خوبی داشت و از لحاظ مالکیت به شرایط خوبی رسیده بود. به هر حال جدایی من برایم ناراحت کننده بود ولی حالا امیدوارم مجموعه جدید و محمود فکری بتوانند در نساجی موفق باشند.

مهاجری در مورد اینکه در دوران قرنطینه چکار می‌کند هم گفت: در این مدت همه‌اش در خانه هستیم و سعی می‌کنیم اگر برای جماعه درمانی یار نیستیم بار نباشیم. باید سعی کنیم با رعایت یک سری مسائل در خانه بمانیم و برای موارد غیر ضروری بیرون نرویم و اگر مجبور به خروج از منزل هستیم حتماً مسائل بهداشتی را رعایت کنیم. یک سری از مردم را آدم می‌بیند شگفت زده می‌شود، پرسنل بیمارستانی در شرایط دوری از خانواده‌ها هستند و خیلی از عزیزان متاسفانه جانشان را از دست دادند و ماهم نباید فقط به فکر خودمان باشید. ما باید رعایت کنیم تا این بیماری را به حداقل برسانیم.

وی در مورد صحبت‌های ایزد سیف‌الله پور مبنی بر اینکه گفته بود ایراد مهاجری تلاش برای ناراحت نشدن دیگران است و خیلی از بازیکنان از حجب و حیای او سو استفاده کردند هم گفت: سیف‌الله پور دوست من است و در عالم رفاقت انتقادی از من کرده است و شاید واقعاً ایراد من باشد. هیچ انسانی کامل نیست و اگر هم بازیکنی از شرایط من سو استفاده کرده به شخصیت خودش برمی‌گردد. به هر حال هر انسانی شرایط خاص خودش را دارد و خصوصیات خودش را دارد و من هم به این شکل هستم و شاید نیاز باشد خودم را کامل کنم.

منبع: ایلنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس