کد خبر 1056490
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۴
استقلال

باشگاه استقلال همچنان با مشکلات مدیریتی مواجه است و در این میان سکوت عجیب وزارت ورزش و جوانان بر ابهامات افزوده است.

به گزارش مشرق، تعطیلی لیگ برتر فوتبال هم باعث نشد حاشیه‌های استقلال فروکش کند. حواشی این باشگاه نه تنها کم نشده که هر روز بیشتر هم می‌شود.

پس از اضافه شدن احمد سعادتمند به هیئت مدیره استقلال در روزهای پایانی سال 98 این تصور به وجود آمد که به زودی حکم مدیرعاملی او صادر می‌شود و استقلال به آرامش نسبی می‌رسد اما این اتفاق رخ نداد. فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی استقلال دو بار به صورت رسمی به اتفاقات مدیریتی در این باشگاه واکنش نشان داده و به صورت رسمی و علنی از عبدالرضا موسوی عضو مستعفی هیئت مدیره استقلال حمایت کرد. انتقادهای مجیدی و کنایه‌های او نشان می‌داد کاملا مخالف حضور سعادتمند است و بازیکنان هم چنین موضعی گرفتند.

بیشتر بخوانید:

خلیل زاده از هیات مدیره استقلال استعفا کرد

از سوی دیگر اسماعیل خلیل‌زاده رئیس هیئت مدیره استقلال که به دلیل ابتلا به کرونا در قرنطیه به سر می‌برد روز گذشته در مطلبی که رسانه رسمی استقلال منتشر کرد از موسوی خواست به استقلال برگردد در حالی که این موضوع با توجه به استعفای موسوی در حیطه اختیارات و وظایف وزارت ورزش است نه رئیس هیئت مدیره باشگاه.

با این وجود امروز خبرهای غیررسمی مبنی بر انتخاب احمد سعادتمند به عنوان مدیرعامل جدید منتشر شد. از سوی دیگر گفته شد خلیل‌زاده از سمتش استعفا کرده و موسوی هم تصمیمی برای بازگشت به استقلال ندارد.

همه این اتفاقات و حاشیه‌ها در حالی رقم می‌خورد که وزارت ورزش هیچ موضعی در قبال اتفاقات اخیر از خود نشان نداده و سکوت محض و عجیب این وزارتخانه بر حاشیه‌ها دامن زده است.

استقلال این روزها، شرایط بسیار بد و بحرانی دارد و مشخص نیست این باشگاه چه زمانی از این اوضاع آشفته نجات پیدا خواهد کرد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۱
    1 2
    زمانی که مافیای لونگی در وزارت ورزش و دولت بی مسئولیت بشن، شاید اون موقع این تیم نفس بکشه
    • استقلالی نادان IR ۰۴:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۲
      0 0
      کیسه کش باز هم که متوهم شدی؟؟؟؟؟؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس