کد خبر 1056478
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۵
پیتر کواچ

پیتر کراوچ ستاره سابق لیورپول و تاتنهام در مصاحبه جدید خود به ذکر خاطره ای جالب از اولین برخورد خود با رونالدوی برزیلی پرداخت.

به گزارش مشرق، پیتر کراوچ در لیورپول بود که به دنیای فوتبال معرفی شد ولی سپس پیراهن تیم هایی چون تاتنهام و استوک سیتی را به تن کرد و اخیرا در 39 سالگی فوتبال را کنار گذاشت. او در یک پرسش و پاسخ توئیتری پاسخگوی سوالات هواداران فوتبال شد.

بیشتر بخوانید:

ضرر مالی کرونا به رونالدو

کراوچ که چندین بازی ملی را نیز در کارنامه دارد، در پاسخ به سوالی در مورد دیدار با رونالدو نازاریو گفت:« برای تعطیلات به جزیره ایبیزا رفته بودم و رونالدو را به صورت اتفاقی دیدم. او یک زیر سیگاری روی شکمش گذاشته بود و یک لیوان نوشیدنی هم در دست داشت. به محض خالی شدن لیوان، آن را برایش پر می کردند.

طبعا به او نزدیک شدم و خواستم تا باهم عکس بگیریم. صادقانه بگویم که تصور می کردم او من را بشناسد ولی خیلی زود متوجه شدم که اینطور نیست و رونالدو اصلا نمی دانست که من هم یک فوتبالیست حرفه ای هستم(با خنده).»

کراوچ ادامه داد:« سبک بازی ما متفاوت بود و نمی دانم می توانستیم در یک تیم کنار هم بازی کنیم یا خیر ولی اگر این اتفاق رخ می داد، قطعا بهترین خاطره زندگی ام می شد.»

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس