کد خبر 1056443
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۲
رادیو نمایه

رییس مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش گفت: یکی از پتانسیل هایی که به نظر می رسد در آموزش غیرحضوری مورد غفلت واقع شده است رادیو است.

به گزارش مشرق، فریبرز حمیدی رییس مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش در خصوص تبلیغات موثر تدریس دروس از طریق صدا و سیما خصوصاً برای مناطق محروم و روستایی و عشایری گفت: ما هر روز برنامه های روزانه آموزش دروس و صدا و سیما را روی پرتال آموزش و پرورش قرار می دهیم و از سوی دیگر در فضاهای مجازی و کانال های مختلف مجازی و رسانه های رسمی نیز آنها را اطلاع رسانی می کنیم.

ببینید:

عکس/ دورهمی هنرمندان رادیو

وی‬ ادامه‬ داد: ‬یکی از پتانسیل هایی که به نظر می رسد در آموزش مکمل کمی مورد غفلت واقع شده است رادیو است چرا که اگر بیشتر از ۹۰ درصد کشور پوشش آنتن تلویزیونی‬ دارند‬ و‬ خانواده‬ ها‬ به این امکان‬ مجهز‬ هستند‬ و‬ یا‬ امکان‬ استفاده‬ از‬ اینترنت در‬ اکثر‬ نقاط‬ کشور‬ مهیاست‬ اما‬ باید گفت‬ تقریبا‬ پوشش‬ رادیو‬ در‬ کشور‬ صد‬ در‬ صد‬ است. ‬

حمیدی‬ بیان کرد: ‬ ما با شبکه رادیویی یک برنامه ریزی هایی صورت دادیم تا حافظه شنیداری بچه ها را تقویت کنیم و رادیو امکان بسیار مهمی برای امر آموزش است و باید این امکان احیا شود. ‏

وی گفت: علاوه بر اینها هزار راهبر آموزشی مشخص کرده ایم که در مناطق دورافتاده و عشایری بسته آموزشی را در اختیار معلمان قرار دهند و بتوانیم یک پوشش حداکثری در موضوع آموزش مجازی و شعار آموزش تعطیل نیست داشته باشیم.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس