کد خبر 1056325
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۹
سامان قدوس

روزنامه «آس» ضمن اشاره به محرومیت سامان قدوس و باشگاه اوسترشوندس از خطر بزرگ انحلال این باشگاه سوئدی به خاطر قدوس خبر داد.

به گزارش مشرق، سامان قدوس ملی پوش فوتبال ایران تا سال گذشته عضو تیم اوسترشوندس سوئد بود. این بازیکن در نقل و انتقالات تابستانی ابتدا با باشگاه اوئسکا اسپانیا به توافق رسید اما در نهایت و با نظر باشگاه اوسترشوندس به تیم آمیان فرانسه رفت. این موضوع شکایت باشگاه اوئسکا به فیفا را در پی داشت و باعث محرومیت و جریمه قدوس و باشگاه اوسترشوندس شد.

بیشتر بخوانید:

سامان قدوس عامل اخراج ویاش بواش؟

روزنامه «آس» اسپانیا در گزارشی با تشریح اتفاقات رخ داده نوشت: «فیفا باشگاه اوسترشوندس را به خاطر انتقال بازیکنی به تیم آمیان فرانسه که قبلا با اوئسکا قرارداد داشت به مبلغ ۴ میلیون یورو جریمه کرد. این چهار میلیون یورو برای باشگاه اوئسکا در معرض خطر است؛ تنگنایی که ممکن است کلید فصل آینده باشد و در حال حاضر به خاطر شرایط بد اقتصادی باشگاه بدهکار اوسترشوندس در خطر قرار دارد.

فیفا باشگاه اوسترشوندس را بعد از عقد قرارداد سامان قدوس با تیم آمیان ۴ میلیون یورو جریمه کرد. این بازیکن ایرانی با سابقه بازی در جام جهانی به مدت چهار ماه محروم شد. اوسترشوندس هم از دو پنجره نقل و انتقالات محروم شد و بدون اینکه بتواند خودش را تقویت کند باید ۴ میلیون یورو جریمه هم بپردازد. این باشگاه باید پیش از روز سوم ژوئن مشکلات مالی خود را رفع کند در غیر اینصورت طبق قانون سوئد منحل خواهد شد.

با بدهی نزدیک به دو میلیون یورو، بدون در نظر گرفتن بدهکاری به باشگاه اوئسکا، و باتوجه به کاهش ۶۰ درصدی درآمد باشگاه ها بعد از شیوع ویروس کرونا شرایط کاملا برای تیمی که در سال ۱۸-۲۰۱۷ در لیگ اروپا بازی کرده است (اوسترشوندس) به شدت به خطر می افتد.

تیم سوئدی خواستار تجدیدنظر در رای فیفا شده و منتظر رای نهایی است. از سوی دیگر بازیکن ایرانی از ماه ژانویه به بازی ها بازگشت و بعد از طی کردن دوران مصدومیت موفق شد در دیدار آمیان با المپیک مارسی گلزنی کند تا تیمش در این مسابقه به نتیجه تساوی برسد. در همین حال باشگاه اوئسکا منتظر نتیجه اتفاقات است و امیدوار است تا برای فصل بعد مبلغ ۴ میلیون یورو داشته باشد.»

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • شاهرخ IR ۰۰:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۱
    0 5
    قدم نحست داره پاشگاه اروپایی منحل میشه . برگرد تو منطقه خودت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس