کد خبر 1056222
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۸
رضا سراج

ظاهرا نگرانی از بی‌اعتباری اجتماعی یکی از دلایل این مخالفت و ممانعت بوده است. آنانی که به ویروس کرونای روحی مبتلا شده‌اند.

به گزارش مشرق، رضا سراج کارشناس مسائل راهبردی در کانال شخصی خود در تلگرام نوشت:

چه رابطه‌ای بین کرونای روحی، بی‌عملی و مخالفت با راهبرد بهداشتی قطع زنجیره انتقال ویروس منحوس کرونا وجود دارد؟

رهبر معظم انقلاب اسلامی در ۲۲ اسفند طی فرمانی به ستادکل نیروهای مسلح، خواستار تشکیل قرارگاه بهداشتی درمانی و پیشگیری از شیوع بیشتر ‎کرونا با هر اقدام لازم در هماهنگی کامل با ‎دولت شدند. پس از ابلاغ فرماندهی معظم کل قوا، سرلشکر باقری در ۲۳ اسفند، پس از تشکیل قرارگاه، گفت: «با همکاری ‎وزارت کشور و استانداران تا ۲۴ ساعت طرح خلوت سازی خیابان، فروشگاه و جاده ها اجرایی می شود.» اما این مهم چرا اجرایی نشد؟! پاسخ را باید در مخالفت پرزیدنت دنبال کرد.

یادداشت دیگری از رضا سراج را بخوانید:

پشت پرده بی‌عملی سی روزه علیه کرونا

پازل جدید آمریکا و جریان نفوذ

آقای روحانی در ۲۵ اسفند گفت: «استانداران حق ایجاد محدودیت ندارند و همه تصمیمات در ‎تهران گرفته میشود... اینکه شایع شده در تهران یا بعضی شهرها برخی فروشگاه‌ها و مشاغل قرنطینه اند، ‌اصلا چنین چیزی وجود ندارد. نه امروز، نه ایام نوروز، نه بعد و قبلش، همه در کسب و کار و فعالیت خود آزادند.»

ظاهرا نگرانی از بی‌اعتباری اجتماعی یکی از دلایل این مخالفت و ممانعت بوده است. آنانی که به ویروس کرونای روحی مبتلا شده‌اند؛ این انگاره را به برخی القاء کرده‌اند که بی‌اعتباری اجتماعی، زمینه‌ساز برکناری و عزل خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۰۹:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
    14 17
    وقتی یک رفتگر شهرداری بخاطر تمیز نکردن یک کوچه توبیخ میشه یا یک پرستار یا پزشک بخاطر قصور محاکمه میشه و...چطور رییس‌جمهور و اعضای دولت باید از این همه تصمیمات فاجعه بار مصون باشند، اون از برجام یا حوادث آبان ماه و این هم کرونا دیگه چه اتفاقی باید بیفته!؟
  • IR ۱۱:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
    3 18
    آن زمان پرزیدنت نبودند.
    • IR ۱۱:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
      15 0
      ؟؟؟؟
  • دیده بان IR ۱۸:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
    8 14
    لعنت ابدی خدا ورسول وائمه ومومنین ومظلومین برهمه خائنین درهرپست ومقام ولباسی!
  • GB ۱۸:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
    10 18
    این شواهد باید جمع اوری و مستند شود تا از تحریف "آشنا" ها در امان بماند افرین به دقت و توجه نویسنده
    • IR ۲۱:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
      2 0
      یه روز صبر ما تموم می شه و دیگه منتظر برخورد نظام با خائنین و کسانی که با تصمیمات دیکتاتوری خودشون به عمد مردم رو وارد یه وضعیت اقتصادی خراب کردن نمی مونیم. به خودتون بیان مسئولان کنونی. قول می دم با خفت پرتتون می کنیم بیرون و ادمای پاک دست و دل بسته ی ایران رو جایگزین شما می کنیم.
  • محمد IR ۱۲:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۱
    0 0
    متاسفانه رئیس جمهور اراده ای ازخودش نداره و ظاهرا هرچی تیمی متشکل از مشاورین داخلی و خارجی به ایشون دیکته کنندانجام می دهد.وبه هیچ چیزی جز رضایت کدخدا ها فکر نمی کند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس