کد خبر 1056184
تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۳
ترامپ نمایه

رئیس جمهور آمریکا روز شنبه در جمع خبرنگاران در کاخ سفید گفت که در حال فکر کردن درباره اعمال قرنطینه سه ایالت نیویورک، نیوجرسی و کانکتیکت به دلیل شیوع گسترده کرونا در این ایالت‌هاست.

به گزارش مشرق، «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا روز شنبه گفت که وی در حال فکر کردن درباره اعمال قرنطینه در نقاط اصلی شیوع ویروس کرونا در آمریکا نظیر نیویورک است.

بیشتر بخوانید:

ترامپ نیروهای ذخیره ارتش را برای مقابله با کرونا فراخواند

وی که پیش از ترک کاخ سفید به مقصد شهر «نورفلک» در جمع خبرنگاران صحبت می‌کرد، افزود: «چنین قرنطینه‌ای می‌تواند در ایالت‌های نیوجرسی و کانکتیکت نیز اعمال شود.»

رئیس جمهور آمریکا گفت که وی ترجیح می‌دهد چنین اتفاقی نیفتد اما ممکن است که اعمال قرنطینه ضروری باشد.

همچنین رئیس جمهور آمریکا امروز دستوری را صادر کرد که بر اساس آن تمامی نیروهای ذخیره ارتش برای کمک به مقابله با شیوع ویروس کرونا فراخوانده می‌شوند.

ترامپ در این دستور از «مارک اسپر» وزیر دفاع خواسته تا یگان‌های امنیت ملی و ذخیره را فراخوانده تا روند مقابله با شیوع ویروس کرونا در این کشور را تقویت کنند.

مبتلایان به ویروس کرونا در آمریکا به سرعت در حال افزایش است و بر اساس آخرین آمار، مبتلایان به ویروس کرونا در آمریکا از ۱۰۴ هزار نفر فراتر رفته است.

همچنین قربانیان ویروس کرونا در آمریکا نیز در حال افزایش هستند و تا کنون ۱۷۰۴ نفر در این کشور به دلیل ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست داده‌اند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس