کد خبر 1055852
تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۶
کرونا

استاندار تهران گفت: فعلاً تصمیمی نسبت به ممنوعیت تردد حمل‌ونقل عمومی در شهرها اتخاذ نشده و در این خصوص فردا در ستاد ملی کرونا تصمیم‌گیری می‌شود.

به گزارش مشرق، انوشیروان محسنی بندپی درباره آخرین اقدامات صورت گرفته درباره مقابله با شیوع ویروس کرونا اظهار داشت: ستاد استانی مبارزه با کرونا از ابتدای شیوع این ویروس در کشور آغاز به کار کرده است و مصوباتی نیز تاکنون داشته که از جمله آن ممنوعیت تردد و کاهش حجم سفر بوده است.

بیشتر بخوانید:

کاهش ۶۹ درصدی تردد بین شهری!

وی ادامه داد: از امروز نیز ۱۴ مبادی ورودی و خروجی استان تهران تحت کنترل قرار گرفته و با کمک پلیس راهور و نیروی انتظامی مسافرین غیر بومی اجازه ورود به استان تهران را ندارند و اهالی استان تهران هم نمی‌توانند خارج شوند.

استاندار تهران تأکید کرد: در این طرح مردم نیز همکاری و همراهی خوبی داشتند و نسبت به بازگشت اقدام کرده‌اند. 

محسنی بندپی در پاسخ به پرسشی مبنی بر تعطیلی ناوگان حمل‌ونقل عمومی نیز اظهار داشت: فعلاً نسبت به ممنوعیت تردد وسایل حمل‌ونقل عمومی تصمیمی اتخاذ نشده ولی پیشنهاد توقف فعالیت مترو و حمل‌ونقل عمومی به ستاد ملی مقابله با کرونا داده شده که فردا در جلسه ستاد ملی در این خصوص تصمیم‌گیری خواهد شد.

وی تأکید کرد: تمام فروشگاه‌ها که اقلام غیر ضروری توزیع می‌کنند تعطیل هستند و در خیابان مولوی تعدادی از کسبه فعال بودند که با هماهنگی اصناف، تعزیرات و فرمانداری اقدامات لازم جهت تعطیلی این مغازه‌ها انجام شد.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس