کد خبر 1055831
تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۹
سردار یدالله جوانی

حتی در شرایطی که بیماری کرونا فراگیر شده می‌بینیم که آمریکایی‌ها در تشدید تحریم‌ها علیه ملت ایران حتی در زمینه تحریم‌های دارویی از قبل مصمم‌تر هستند.

به گزارش مشرق، «سردار سرتیپ یدالله جوانی» یادداشتی درباره کرونا و شرایط کنونی نوشته که در فارس منتشر شده است.

متن این یادداشت را در ادامه بخوانید:

مقام معظم رهبری در بیانات نوروزی خود از آمریکا به عنوان خبیث‌ترین دشمن ملت ایران یاد کردند.

سئوال این است که چرا آمریکا خبیث‌ترین دشمن ملت ایران است؟

آمریکایی‌ها در صدسال گذشته با خلق و خوی استکباری برای رسیدن به اهداف مورد نظرشان؛ دست به هر جنایتی زده‌اند؛ حتی در حق ملت خود چه رسد به ملت‌های دیگر.

بر همین مبنا است که می‌بینیم بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در این چهل سال گذشته آمریکایی‌ها با هدف سلطه بر جهان؛ انقلاب اسلامی را به عنوان مانع اصلی خودشان ارزیابی کرده‌اند.

پشت همه توطئه‌ها و شیطنت‌ها و دسیسه‌ها و فتنه‌هایی که در چهل سال گذشته علیه انقلاب و ملت ایران انجام شده، نقش آمریکا یک نقش برتر و یک نقش برجسته است. 

گروه‌های تروریستی مثل داعش را ایجاد؛ تجهیز  و پشتیبانی کردند و مستقیماً دست به اقدام تروریستی زدند که شهادت شهید سلیمانی از جمله موارد برجسته‌ای است که گویای این مساله است.

آمریکایی‌ها در این سال‌ها نشان دادند که به هیچ عنوان به هیچ معاهده‌ای و هیچ نوع پیمانی متعهد نیستند، برجام نمونه‌ای از رفتار آمریکایی‌ها است.

حتی در شرایطی که امروزه بیماری ناشی از ویروس کرونا فراگیر شده است می‌بینیم که آمریکایی‌ها در تشدید تحریم‌ها علیه ملت ایران حتی در زمینه تحریم‌های دارویی از قبل مصمم‌تر هستند. 

 طبیعی است که وقتی ملتی چنین دشمنی داشته باشد او را خبیث‌ترین دشمن و دشمنی که به هیچ عنوان متعهد به هیچ اصول اخلاقی و حقوق بین‌المللی نیست؛ بشناسد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۰:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۸
    20 0
    از نظر غربگدایان ما مقصر هستیم و هر بلایی آمریکا سر ما بیاورد حقمان است. آمریکا حق داشته از آن سوی دنیا بیاید ایران را چپاول کند و مخفوترین دیکتاتوری ها را بر ایران حاکم کند و حق توحش و کاپیتولاسیون برقرار کرد و برای تجزیه ایران همه کاری بکند اما ما حق نداشته ایم پاسخی به او بدهیم.
  • DE ۰۷:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۹
    27 0
    وقتشه که مهندسین جهادی بلند بشن امریکا رو یک سرویس فنی بکنن. یعنی تا میتونن برای ایران تجهیزات فنی بسازن. جوری که دیگه امریکا تمایلی نداشته باشه در منطقه غرب اسیا افتابی بشه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس